Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در شورای ورزش ریگان با تقدیر از همراهی حجت الاسلام رنجبر امام جمعه این شهرستان، از باقری فرماندار و رئیس شورای ورزش ریگان، که اهتمام ویژه‌ای به مسائل ورزش این شهرستان و اشراف کامل به مسائل عمرانی دارند و از نیکزادی نماینده مردم شرق استان که دلسوزانه مسائل شرق استان را رصد و پیگیری می‌کنند و بسیار در مورد مسائل شهرستان ریگان به ویژه جوانان دغدغه دارند، قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هفته تربیت بدنی و ورزش را به کسانی که برای سلامتی، نشاط و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جامعه زحمت می‌کشند، تبریک گفت و بیان داشت: از زمانی که اینجا به شهرستان تبدیل شده، زحمات زیادی کشیده شده که جا دارد همین جا از تمام کسانی که در توسعه و ارتقای شاخص‌های این منطقه زحمت کشیدند تشکر کنم.

پاریزی گفت: با توجه به پراکندگی که در شهرستان و روستا‌های مختلف وجود دارد، کاملاً مشخص و مشهود است، یک کار جهادی انجام شده و همه همت کرده اند و در مجموعه شهر اتفاقات خیلی خوبی افتاده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان افزود: فضا و المان شهری نشان می‌دهد که شهردار ریگان و همکارانشان اقدامات مثبتی را در حوزه شهری انجام داده اند و امیدواریم این اقدامات ادامه یابد.

پاریزی به بازدید امروز خود از اماکن ورزشی ریگان اشاره و تصریح کرد: از محل اعتبارات ۲۷ صدم درصد و از محل سرجمع اعتباراتمان در بخش ملی و سایر بخش ها، برای مصوبات سال ۹۸ این شهرستان، حدود ۳۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

او با اعلام اینکه بخشی از این اعتبار برای تکمیل اماکن ورزشی در نظر گرفته شده است، بیان داشت: یکی از این پروژه‌ها سالن بخش گنبکی است که حدود ۶ سال روی زمین بوده و امیدواریم امسال بخش عمده‌ای از کار انجام شود و شاهد پیشرفت فیزیکی مناسبی طی امسال در این سالن باشیم.

پاریزی ابراز امیدواری کرد: با تخصیص اعتبارات سال آینده، تا پایان سال ۹۹ بهره برداری از این سالن را برای استفاده مردم منطقه و بخش گنبکی داشته باشیم.

او از اقدامات ورزشی انجام شده در این شهرستان قدردانی کرد و گفت: زاهدی نیا، رئیس اداره ورزش و جوانان ریگان برای ارتقاء شاخص‌های ورزش در این شهرستان خوب عمل کرده اند.

پاریزی از اعضای شورای ورزش شهرستان ریگان خواست: متناسب با جایگاهی که دارند و ظرفیت نیروی انسانی زیرمجموعه شان، توجه به ورزش دانش آموزان را هم در دستور کار قرار گیرد.

وی از راه اندازی باشگاه فرهنگی ـ ورزشی شهرداری در بخش گنبکی به همت شهرداری ریگان خبر داد و افزود: در صورت راه اندازی این باشگاه، ظرفیت بسیار خوبی ایجاد می‌شود تا ورزشکاران مستعد در رشته‌های ورزشی مختلف تحت پوشش قرار گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه ما پهناورترین استان کشور هستیم و اقلیم چهارفصلی داریم، تصریح کرد: باید به این اقلیم به جای تهدید و نگرانی به عنوان یک ظرفیت و یک فرصت نگاه کنیم.

پاریزی تپه‌های شنی ریگان را ظرفیتی خدادادی دانست و قول مساعد داد: رقابت‌هایی با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان به میزبانی علی آباد ریگان برگزار شود تا این میزبانی بستری برای حضور سرمایه گذاران در این منطقه و به دنبال آن توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد اشتغال شود.

او با تأکید بر دقت در نگهداری اماکن ورزشی در سراسر این شهرستان بیان داشت: این اماکن باید سالیان سال به مردم منطقه خدمات دهند، پس نیازمند توجه بیشتری هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: با پیگری‌های نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی و با مساعدت رودری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، تلاش کردیم اعتباری در بخش تعمیرات اماکن بگیریم.

پاریزی به زیرسازی زمین‌های چمن این شهرستان اشاره کرد و افزود: در شورای توسعه برنامه ریزی استان، کاستی‌های شرق و جنوب استان را مطرح می‌کنم تا با استفاده از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی، بنیاد تعاون و تفاهماتی که با مجموعه وزارت ورزش و جوانان و همراهی مجمع نمایندگان استان، بتوانیم تخصیص اعتبارات را بالا ببریم و به دنبال آن شاهد تکمیل و بهره برداری این پروژه‌ها باشیم.

او بر توجه به ورزش بخش‌های دانش آموزی، همگانی، بانوان و روستایی در این شهرستان تأکید کرد.

پاریزی با ابراز خرسندی از اقدام انجام شده در تبدیل و تجهیز بخشی از مسجد روستای سعدآباد ریگان به خانه ورزش روستایی تأکید کرد: از ظرفیت‌های موجود مانند مساجد، حسینه‌ها و ... استفاده کنید، این اداره کل هم تلاش می‌کند در تجهیز این خانه‌ها کمک کند.

او ابراز امیدواری کرد: بتوانیم اقدامات مثبت و موثری را در حوزه ورزش این شهرستان برداریم.

انتهای پیام/ب

شورای ورزش شهرستان ریگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از برگزاری همایش‌های سراسری همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به برنامه‌های این فدراسیون به مناسبت دهه مبارک کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، اظهار داشت: فدراسیون ورزش‌های همگانی در نظر دارد با همکاری معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان در دهه کرامت مقارن با میلاد مبارک حضرت فاطمه معصومه(س) همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را با مشارکت هیئت‌های ورزش‌های همگانی استان‌ها در سراسر کشور برگزار کند.

 وی افزود: نقش کانونی در برگزاری این همایش بر عهده خانواده‌ها به ویژه دختران گذاشته شده که با مشارکت در فعالیت بدنی و استمرار در آن، فقر حرکتی بانوان و دختران را به حداقل برسانند و پیش بینی می‌شود مشارکت دختران ایران در همایش‌های پیش‌رو میلیونی باشد. این همایش‌های پیاده‌روی با شعارهای《دختر قوی، زن قوی و ایران قوی》در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 خلیلی خاطرنشان کرد: همایش‌های پیاده‌روی به مناسبت دهه کرامت از روز ۲۱ اردیبهشت ماه از شهر مقدس قم آغاز خواهد شد و در ادامه در سراسر مراکز استانی و شهرستان‌های تابعه تا ۲۸ اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت. همچنین قرار است این همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی از ۹ استان با پخش زنده تلویزیونی همراه باشد که این میزان پوشش تصویری از همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در یک روز از شبکه‌های تلویزیونی سراسری و استانی سیما در نوع خود بی‌نظیر است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در پایان اظهار کرد: به منظور آشنایی مردم با دیگر ورزش‌های همگانی ایستگاه‌های ورزشی متنوعی در طی مسیر در نظر گرفته شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این ایستگاه‌ها با کلیات ورزشهای همگانی آشنا و به صورت عملی تجربه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت