Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع اهل کشور اسلواکی اینتر گفت برخلاف شایعات، در تابستان قبل پیشنهادی نداشته است.

طرفداری- میلان اشکرینیار می گوید اگر در آینده پیشنهادی به دستش برسد آن را بررسی خواهد کرد اما جدایی او از اینتر به وضعیتش در این تیم بستگی خواهد داشت.

اشکرینیار، مدافع میانی اینتر در مصاحبه با وبسایت آلمانی Ruhr Nachrichten گفت:

هنگامی که قرعه کشی لیگ قهرمانان انجام شد خوشحال شدم زیرا شما فوتبال بازی می کنید تا قادر باشید با بهترین تیم ها رقابت کنید و در گروه خود این فرصت را داریم تا با تیم های قدرتمندی رقابت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید قرار گیری در گروهی راحت تر کار ما را ساده تر می کرد اما حتی تیم هایی مثل زنیت، اسلاویا پراگ و شاختار دارای کیفیت هستند و این کیفیت را اسلاویا پراگ در بازی مقابل ما نشان داد. بازی مهمی با دورتموند خواهیم داشت. می دانیم که باید امتیاز بگیریم زیرا تاکنون فقط یک امتیاز کسب کرده ایم. دورتموند کیفیت بالایی دارد اما در زمینه مالکیت در سطح پایین تری نسبت به بارسلونا قرار دارد اما آنها در ضد حملات بسیار خطرناک هستند و این موضوع را در دیدارشان مقابل اسلاویا دیدیم. طبعا اگر قادر باشیم مرحله گروهی را با رتبه اول به اتمام برسانیم برای ما خوشحال کننده خواهد بود اما می دانیم کار بسیار دشواری است زیرا فقط یک امتیاز کسب کرده ایم. با این حال معتقدم می توانیم به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کنیم. برای صعود امیدواریم و حضور در مرحله یک هشتم نهایی هدف ما است. پس از بازی با دورتموند بیشتر قادر خواهیم بود تا وضعیت خود را درک کنیم اما باید بدانیم فقط با امتیاز گرفتن است که می توانیم به این هدف خود برسیم.

در اینتر بسیار خوشحالم هستم و برنامه ای برای ترک این تیم ندارم. احساس خوبی از حضور در اینجا دارم و رابطه ام با طرفداران نیز عالی است. به طور مرتب در این تیم بازی می کنم و این برای من مهم است. شایعات زیادی از جدایی من در اینترنت نوشته شده اما توجهی نمی کنم. در تابستان قبل پیشنهادی نداشتم اما در مورد علاقه تیم هایی مثل منچسترسیتی و بارسلونا به من نوشته شده است. البته اگر چنین پیشنهادی برسد روی آن تفکر خواهم کرد اما تصمیم گیری، بیشتر به وضعیتم در اینتر و اهمیت حضورم در اینجا بستگی خواهد داشت. اگر یک بازیکن، همیشه نیمکت نشین باشد آنگاه دادن پاسخ منفی به تیمی دیگر دشوار خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم به میزبانی کشور تایلند در حال برگزاریست امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت و در دور دوم مرحله گروهی رقابت‌ها تیم ایران یک با ترکیب حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نویی با نتیجه ۲ به صفر برابر تیم هنگ کنگ ۲ به برتری رسید و راهی مرحله یکچهارم پایانی شد.    تیم ایران یک پیش از این هم در گروه ۳ مقدماتی مسابقات مقابل تیم‌های ویتنام یک، استرالیا ۲ به برتری رسیده و به عنوان صدر نشین به دور بعد راه پیدا کرده بود.    تیم کشورمان برای رسیدن به نیمه نهایی، امروز به مصاف تیم نیوزیلند ۲ می‌رود.    اما در گروه چهار مقدماتی، تیم ایران دو متشکل از (محمد رسول بستگانی – کیارش باقری) با تیم‌های چین یک، سنگاپور یک و ویتنام دو مسابقه داد و بدون کسب پیروزی از حضور در مرحله بعد بازماند. ­

دیگر خبرها

  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • هامبوگ جشن صعود دشمنش را خراب کرد
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا