Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، بر اساس این گزارش، کتاب «تاریخچه ریاضیات» نوشته حسین سیفلو در حوزه علوم خالص برگزیده شد؛ کتاب «دیابت و فعالیت بدنی» نوشته عباسعلی گائینی، اکبر معین، علی ضرخامی خامنه و راحله ولگری شرف در حوزه هنر (تربیت بدنی) برگزیده شد؛ کتاب «جمجمه‌ات را قرض بده برادر» نوشته مرتضی کربلایی لو در حوزه ادبیات (نثر معاصر) برگزیده شد؛ کتاب «مرا صدا کردی؟» نوشته لیلا مهین حسینی‌نیا در حوزه ادبیات (شعر معاصر) برگزیده شد؛ کتاب «پارسی سرایان آسیای صغیر» ترجمه اسداله واحد در حوزه ادبیات (نقد ادبی) برگزیده شد؛ کتاب «سرو سربدار» نوشته یحیی آریا بخشایش در حوزه تاریخ و جغرافیا برگزیده شد و کتاب «روی سیم تار» نوشته حسین قربان زاده در حوزه برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش شایسته تقدیر هم کتاب‌های «آموزش کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم با سطح عملکرد بالا» ترجمه شهروز نعمتی و فریبرز فرهادی در حوزه فلسفه و روانشناسی؛ «درمان شناختی-رفتاری نوجوانان و جوانان رویکرد تنظیم هیجان» ترجمه سعید قره‌آغاجی در حوزه فلسفه و روانشناسی، «بررسی و تحلیل روابط و مناسبات امام علی (ع) با انصار» نوشته محمدرضا مهدوی عباس آباد در حوزه دین (سیره معصومین)، «آنالیز حقیقی» نوشته محمدحسین فاروقی و رضا احمدی در حوزه علوم خالص (ریاضیات) به عنوان آثار شایسته تقدیر معرفی شدند.

همچنین کتب «گرده افشانی و لقاح در گل داران» نوشته هوشنگ نصرتی در حوزه علوم خالص (زیست شناسی)، «انرژی زمین گرمایی، از مدل‌های نظری تا روش‌های اکتشاف و توسعه» نوشته کمال سیاه چشم و محمد شهسواری در حوزه علوم خالص (زمین شناسی)، «مبانی نانو تکنولوژی و کاربرد آن در درمان بیماری‌های قلبی و عروقی و اعصاب» نوشته امیر امیری صادقان در حوزه علوم عملی (پزشکی)، «آسیب شناسی بیماری‌های انگلی در حیوانات اهلی» نوشته منیره خردادمهر و احمد نعمت اللهی در حوزه علوم عملی (پزشکی) شایسته تقدیر شناخته شدند.

کتاب‌های «مقدمه‌ای بر کشاورزی دقیق» نوشته حسین نوید در حوزه علوم خالص (کشاورزی)، «فیزیولوژی ورزشی در بیماری‌های قلب-عروقی» نوشته بهروز بقائی در حوزه هنر (تربیت بدنی)، «نعلین‌های آلبالویی» نوشته مهدی نورمحمدزاده در حوزه ادبیات (رمان و داستان)، «گشایش» نوشته محمد شکری فرد در حوزه شعر، «پرچم صلح» نوشته شهریار شفیعی در حوزه شعر، «سنگ و سبو» نوشته بهروز عزب دفتری در حوزه نقد ادبی و «نگاهی به روزشمار وقایع تبریز» نوشته بهروز رستمی در حوزه تاریخ و جغرافیا نیز به عنوان آثار شایسته تقدیر معرفی شدند.

 

انتهای پیام/ش

برگزیدگان نخستین جایزه «کتاب سال تبریز»معرفی شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته از استان‌های مختلف کشور به صورت اردو محور در سنندج برگزار و ظهر سه شنبه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان‌های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران و … بودند که دارای رزومه ملی و بین المللی هستند.

مینا نوعی عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی نیز به عنوان برگزیده این جشنواره ملی و بین‌المللی معرفی شد.

کد خبر 6094460

دیگر خبرها

  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • بحران ادبیات داریم
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان