Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن می خواهد نسل جوان که امام و انقلاب را ندیده، قدرت دشمن و ضعف انقلاب را تصور کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان سردار رمضان شریف  امروز(اول آبان) در نهمین یادواره شهدای صنعت مس و شهدای گمنام  که در مجموعه فرهنگی آزادی شهر سرچشمه برگزار شد؛ بیان کرد:  مهمترین فلسفه یادواره شهدا ترسیم راهی است که شهدا برای ما و آیندگان داشتند باید ببینیم با میراثی که شهدا برای ما باقی گذاشتند چه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سخنگو و  مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سبک زندگی شهدا و نگاهی که آنها به آینده داشتند باید الگویی برای جوانان باشد که سخت در معرض تهاجم سازمان یافته دشمن قرار دارند.

 

 

وی ادامه داد: تلاش شغلی در صنعت مس قابل تقدیر است؛ خدا را شاکریم که جایی را از دست آمریکا گرفتیم که به تصور آنها ما ایرانیان قادر نبودیم آن را اداره  کنیم ( مجتمع مس سرچشمه قبل از انقلاب به دست مستشاران‌ آمریکایی اداره می شد )؛ اکنون ۴۰ سال است که تکنیسین، مهندس آن و کارگران با سربلندی و افتخار بدون یک مستشار خارجی این صنعت را اداره می کنند لذا تولید در صنعت مس در اوج تحریم های دشمن، امیدوار کننده است و این پیشرفت، محصول مجاهدت و تلاش شاغلین در مجموعه مس است‌.

 

 

سردار شریف با بیان اینکه شرکت گاز ایران نیز در گازرسانی به مردم موفق بوده است؛ بیان کرد: بیش از ۹۸ درصد مردم کشور از نعمت گاز برخوردارند، ضمن اینکه 80 درصد تجهیزات مورد استفاده در صنعت گازرسانی در داخل تولید شده است که این آمار با توجه به وسعت جغرافیایی کشور، یک افتخار است.

 

 

وی افزود: علیرغم فشارهای دشمن به ویژه بعد از ناامیدی در حوزه دفاعی و نظامی که به اقتصاد و معیشت مردم ایران وارد کرده است تا به اهداف خود برسد اما این فشارها کار به جایی نمی برند؛ دشمن از طریق فضای مجازی و...می خواهد کارهای بزرگی که در حوزه های مختلف انجام شده به خوبی ارائه نشود که این ظلم بزرگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب و نسل جوان است که قشر بالغ بر 50 میلیون نفر از جمعیت کشور را تشکیل می دهد و این نسل جوان جنگ و امام را ندیده اند دشمن می خواهد نسل جوان قدرت دشمن و ضعف انقلاب را تصور کند در حالی که واقعیت این است که بعد از 40 سال برداشتن گام اول انقلاب، آن صلابتی که ملت ایران خلق کرده اند برای خیلی از ملت های جهان الهام بخش است.

 

 

سردار شریف خاطرنشان کرد: در سال دوم جنگ و دوران دفاع مقدس امام راحل فرمودند که ملت ما در این جنگ پیروز خواهد شد و این پیروزی، آزادی ملت های عراق، افغانستان، لبنان و فلسطین را در بر دارد که همین طور هم شد.

 

 

سخنگو و  مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا و اروپا میلیارد ها دلار هزینه برای داعش کردند؛ ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز 6 سال قبل در بدو ورود داعش به سرزمین شامات، فرمودند دشمنان بدانند که در سوریه کاری از پیش نخواهند برد و ملت و دولت سوریه بر آنها پیروز است لذا دشمن بارها و بارها برای برانداختن نظام مقدس جمهوری اسلامی هزینه های هنگفتی پرداخت کرد یکبار برای صدام هزینه کرد، بار دیگر برای منافقین و سرویس های اطلاعاتی، باری دیگر برای داعش  هزینه کرد اما درس عبرت نگرفته اند.

 

 

وی اظهار داشت: دفاع مقدس، فرهنگ شهادت و شهدا الگوی جریان مقاومت در دنیا است و موجب الهام بخشی برای ملت های اسلامی شده است و حاج قاسم سلیمانی نیز در این رابطه گفته است که دفاع مقدس قله بلند مقاومت و جهاد است و کاری که در عراق و سوریه انجام می ‌شد سلسله ‌جبال پایین این قله است.

 

 

سردار شریف بیان کرد: شهدا برای شیعه و اهل بیت(ع) و آزادگان جهان افتخار آفرین هستند، شهدا با نگاه به تکلیف شرعی و دین خود، وارد میدان جنگ شدند و دفاع مقدس را به وجود آوردند؛ در این سنگرها با دست خالی و با کمترین آوزش های نظامی بر چیره دست ترین تکاوران حزب بعث پیروز شدند و ملت ما را سربلند کردند؛ امروز کسی از صدام و ژنرال های او به دلیل اینکه ارزشی ندارند یادی نمی کند، اما مزار وگلزار شهدای گمنام ما در اقصی نقاط کشور پناه و ملجأ مردم ما است.

 

 

وی یادآور شد: والدین شهدا هزینه سنگینی را پرداخت کردند، کسی نمی تواند احساسات پدر و مادری را که نوجوان خود را از دست می دهد درک کند، والدین شهدا با خدا معامله کردند و در این معامله برنده هستند، این همه عظمت دنیای اسلام محصول خون فرزندان شما و گذشت و ایثار شما پدران ومادران شهدا است.

 

 

سخنگو و  مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از آرزوهای شهدا ورزمندگان دوران دفاع مقدس باز شدن مسیر کربلا و مشرف شدن به بارگاه حرم اهل بیت(ع) عنوان کرد و افزود: شهدا با نگاهی زیبا و منطقی دلچسب به مبارزه می پرداختند  و معتقد بودند که راه کربلا باز می شود و می گفتند چه باشیم و چه نباشیم راه کربلا باز خواهد شد؛ آنقدر اعتقادات آنها قوی بود که سخن امام مبنی بر اینکه " چه پیروز جنگ باشیم چه شکست بخوریم، آزادی از ان ما است " وِرد زبان انها بود.

 

 

وی با بیان اینکه ثمره خون شهدا، اقتدار ملت بزرگ اسلامی است و امروز دوست و دشمن به اراده و بصیرت ملت ایران و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی اذعان دارند و این محصول خون شهدا و تعالیم فرهنگ اهل بیت (ع) است؛ خاطرنشان کرد: ایران در حوزه دفاعی کشور به حدی توانا و قدرتمند است که هیچ دشمنی جرأت ندارد نگاه چپ به کشور ایران کند، دشمن می داند که کوچکترین حرکت علیه ایران را باید با ضربه سنگینی از سوی ایران تحمل کند و قادر به پیروز شدن بر ایران نیست.

 

 

سخنگو و  مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر کشور با معضلاتی همچون بیکاری مواجه است که مدیران با توجه به وجود امنیت در کشور، سعی کنند موانع بیکاری را بردارند و بستر اشتغال جوانان را فراهم سازند.

 

 

 

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین مسجد کانون های مساجد اربعین ۹۸ کربلا کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان جنگ یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد

به گزارش صدای ایران،سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند، اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.


دیگر خبرها

  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند