Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا؛بابک رضی منش در آئین کلنگ زنی دهکده ورزشی سلامت در شهر تبریز گفت: این مجتمع ورزشی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان و در زیربنای ۱۶۰ هزار متر مربع و در سایتی به مساحت ۴۴ هزار مربع احداث می‌شود.
وی ادامه داد: این مجتمع بزرگترین مجتمع ورزشی شمالغرب کشور است که با طراحی منحصر به‌فرد و رعایت استانداردهای جامعه ایمن و شهر سالم طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: پروژه بزرگ دهکده سلامت شهر جدید سهند گامی بلند و ارزشمند در راستای افزایش سرانه های ورزشی، افزایش سلامت روحی و روانی جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی است.

رضی منش افزود: تکمیل زیرساخت های ورزشی توسط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از موارد مورد تاکید در برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور است و احداث این مجتمع ورزشی نمونه ای است از تلاش شهرستان در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و افتخاری در سال رونق تولید برای شهر جدید سهند است.

نماینده دولت در اسکو خاطرنشان کرد: با بازگشایی و بهره برداری از آزاد راه تبریز - سهند به عنوان ورودی شاخص این شهر، نقش گردشگری شهر سهند به جهت قرار گرفتن در مسیر شهر اسکو و روستای توریستی و تاریخی کندوان بیش از پیش تقویت خواهد شد و دهکده سلامت این شهر فرصتی بی نظیر را برای رونق توریسم ورزشی فراهم خواهد کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی سرمایه سرمایه گذاری بخش خصوصی سلامت گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان اعتیاد باید اجتماع محور باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، صبح چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: اعتیاد مسئله‌ای اجتماعی است و درمان آن هم ضرورتاً باید اجتماع محور باشد و در کنار آن به مباحث پیشگیری، مبارزه و آموزش پرداخته شود.

وی افزود: اولویت دهکده تندرستی با احداث سوله‌های نگهداری معتادان متجاهر است که باید سریعاً به مرحله اجرایی و زمانبندی قبلی برسد.

استاندار کرمان گفت: معتادان متجاهر چهره زننده‌ای را در سطح شهر ایجاد کرده‌اند و ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر باید حمایت‌ها را برای ساخت دهکده تندرستی داشته باشد.

فداکار، با بیان اینکه مزایده خودروهای توقیف شده در کرمان به خوبی برگزار شد و استان هم باید از فروش این خودروها منتفع شود افزود: استان کرمان هزینه‌های زیادی را در حوزه نیروی انسانی، اجتماعی و فرهنگی مبارزه با مواد مخدر می‌دهد و باید از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر حمایت شود.

استاندار کرمان گفت: اعتقاد واقعی دارم که اثرگذاری طرح‌ها و آموزش‌ها از سن پایین و در مدارس بسیار بیشتر است و سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش، نتیجه‌بخش خواهد بود.

گفتنی است در این نشست تاکید شد تا فاز نخست دهکده تندرستی کرمان تا اوایل تابستان به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 6100686

دیگر خبرها

  • دهکده المپیک پاریس 2024؛ مکانی بدون مک دونالدز و الکل
  • درمان اعتیاد باید اجتماع محور باشد
  • بیست و هشتمین نمایشگاه نفت تا دقایقی دیگر آغاز به کار میکند
  • دشتستان بزرگترین شهرستان تولیدکننده خرما در کشور است
  • تعیین تکلیف بزرگترین پرونده ثبتی کشور پس از نیم قرن
  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • ۲ طرح ورزشی در بخش تبادکان مشهد افتتاح شد
  • بزرگترین هنرستان جوار صنعت کشور در استان مرکزی ایجاد شده است
  • ورزش در سلامت سازمانی و بهره وری نقش ممتاز دارد
  • تولید منحصر به فرد گندم در گلستان / صنایع آردی که در رکود به سر می‌برند