Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد که نساجی مازندران باید همچنان انتظار بازیکنان جدید خود را بکشد.

طرفداری- رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکل صادر شدن کارت بازی بازیکنان نساجی برطرف نشده است و این بازیکنان نمی‌توانند در هفته هشتم برای تیم‌شان به میدان بروند.

به گزارش تسنیم، درباره وضعیت باشگاه نساجی و اینکه آیا مشکل این باشگاه برای صدور کارت چند بازیکنانش برطرف شده است یا خیر، اظهار داشت:

خیر، تا این لحظه بدهی باشگاه نساجی پرداخت نشده است و قاعدتاً نمی‌توانیم مجوزی برای باشگاه نساجی صادر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره اینکه غلامرضا بهروان، رئیس هیئت فوتبال استان مازندران مدعی شده است، مشکل کارت بازی چهار بازیکن نساجی برطرف شده و این بازیکنان می‌توانند تیم‌شان را در هفته هشتم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان همراهی کنند، تأکید کرد:

ما باید این کار را انجام دهیم که تاکنون چنین تصمیمی نگرفته‌ایم. من این موضوع را تکذیب می‌کنم و فکر می‌کنم آقای بهروان در این باره شوخی کرده است! برطرف شدن مشکل این بازیکنان برای صدور کارت بازی منوط پردخت بدهی مالی این باشگاه است و با این وضعیت حتی برای یکی از این بازیکنان نیز کارت بازی صادر نمی‌شود.

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره وضعیت سایر باشگاه‌ها نیز ابراز داشت:

به غیر از نساجی الان باشگاه‌های دیگری را هم داریم که دچار این مشکلات هستند و این مسائل باید در فوتبال ما حل شوند. باشگاه‌ها نباید اجازه دهند که بدهی مالی آنها فصل به فصل انباشته‌تر شود، چون در فصل بعد کارشان برای تسویه حساب سخت‌تر می‌شود و در نهایت باید هر روز بیایند پشت در کمیته تعیین وضعیت بنشینند تا مشکلات‌شان برطرف شود.

نورشرق در خاتمه تصریح کرد:

مجموعه فوتبال باید این هماهنگی را داشته باشد تا مشکلات مالی حاکم بر فوتبال حل شود. ما طبق یک قاعده‌ای که از ابتدا بوده حرکت می‌کنیم و سعی داریم که همیشه شفاف‌سازی صورت بگیرد. این به نفع فوتبال داخلی ایران و باشگاه‌هایی که می‌خواهند فراتر بروند و در آسیا نیز رقابت کنند, خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.

پیش از شروع تمرین و در جلسه فنی نکاتی به بازیکنان گوش‌زد شد. سپس بازیکنان در سالن وزنه حاضر شده و به حرکات کششی و نرمشی پرداختند.

در قسمت بعد سرخ‌پوشان به زمین آمدند و در یک چالش جذاب بازی گلف که از سوی مربیان طراحی شده بود شرکت کردند. بازیکنان باید در گروه‌های ۴ نفره توپ را از فاصله‌ای مشخص به‌گونه‌ای هدایت می‌کردند که در کنار پرچم قرار بگیرد.

این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد. پرسپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد. سرخ‌ها آماده دیدار برابر نساجی در هفته بیست و ششم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • تعیین کمیته ویژه برای بررسی رویداد اخیر در بدخشان
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • همه چیز درباره رمز کارت سوخت
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی