Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روح‌الله زم ادمین کانال تلگرامی آمدنیوز چند روزی است که دستگیر شده و ماجرای نحوه دستگیری‌اش کنجکاوی بسیاری را برانگیخته است. حالا اما خبرنگار صداوسیما در یک توئیت از انتشار نحوه دستگیری این فرد توسط خودش خبر داد. آمنه سادات ذبیح‌پور نوشت: روح‌الله زم امشب نحوه دستگیری‌اش را خود، روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل داخلی و خارجی کمک کننده شبکه ضدانقلاب آمدنیوز و سرویس‌های حامی آن شناسایی شدند. روح‌الله زم در این فرایند بسیار کمک رسان بود. 

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1313660

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلویزیون بخش خبری ۲۰ ۳۰ سازمان صدا و سیما روح الله زم ایالات متحده آمریکا سوریه باشگاه استقلال ترکیه خودرو کردهای سوریه خودروسازان باشگاه پرسپولیس سینمای ایران بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه آنژیوگرافی مغز + فیلم

آنژیوگرافی مغزی یک آزمایش تشخیصی است که در آن از اشعه ایکس استفاده می‌کنند. آنژیوگرافی مغزی می‌تواند به پزشک کمک کند تا به بررسی انسداد یا سایر اختلالات در رگ‌های خونی سر و گردن بیمار بپردازد. انسداد یا ناهنجاری در مغز می‌تواند منجر به سکته مغزی یا خون‌ریزی در مغز شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • نحوه آنژیوگرافی مغز + فیلم
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توضیح دانشگاه تهران درباره پست جدید همسر ابراهیم رئیسی
  • توضیح دانشگاه تهران درباره انتخاب همسر ابراهیم رئیسی به‌عنوان عضو هیات جذب دانشکده علوم خانواده
  • توضیح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران درباره حاشیه‌های اخیر
  • توضیح دانشگاه تهران درباره بهره مندی از ظرفیت شخصیت‌های حقوقی
  • فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟