Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به سوء قصد به بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خمینی شهر گفت: این متهم به اتهام شروع به قتل عمدی و ایراد جرح عمدی با چاقو، با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شده است.

وی افزود: در تاریخ ۲۸/۷/۹۸ فردی که در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خمینی شهر دارای پرونده سرقت مقرون به آزار بوده، پس از صدور قرار جلب به دادرسی علیه وی و ارسال پیامک از طریق سامانه ثنا برای نامبرده، راسا به شعبه بازپرسی مراجعه و از فرصت استفاده کرده و بنا به اعتراف اولیه، به قصد قتل بازپرس به وی حمله می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی در ادامه عنوان کرد: با دخالت افراد حاضر در محل شعبه و مأموران از وقوع این امر جلوگیری می‌شود و تنها موفق به وارد نمودن جراحت به کتف بازپرس می‌شود.

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه همکار قضایی آسیب جدی ندیده و پس از درمان اولیه از بیمارستان ترخیص شده و مراحل رسیدگی در خصوص این پرونده در حال اقدام است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سوء قصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای دستگاه قضا به پرونده حریق امام‌زاده ابراهیم شفت باز شد

در پی حریق قریب ۱۵۰ واحد تجاری، اقامتی و تجاری در امام‌زاده ابراهیم شفت، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان از تشکیل پرونده قضایی خبر داده است.

به گزارش مشرق، نیمه شب گذشته برای چندمین بار، شهرک چوبی امامزاده ابراهیم شفت در فاجعه‌بارانگیزترین حالت ممکن طعمه حریق شد و دستکم ۱۵۰ واحد مسکونی، قامتی و تجاری به صورت کامل تخریب شدند.پس از وقوع آتش‌سوزی هولناک در امامزاده ابراهیم شفت، بازدیدهای میدانی مسوولان اجرایی، نظارتی و قضایی از محل حادثه انجام شد تا ضمن امدادرسانی به سانحه دیدگان حریق، مقصران احتمالی شناسایی و برابر مر قانون با مسببان این فاجعه هولناک که پیشینه چندین باره دارد، در دستور کار قرار بگیرد.

علی‌اصغر چگینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم شفت، اعلام کرده که این آتش سوزی از ساعت ۱۲ شب گذشته آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوخته‌اند.دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت از تشکیل پرونده قضایی در راستای حریق شب گذشته بازارچه امامزاده ابراهیم شفت نیز خبر داده است.

به گفته ‏وی، ضمن تشکیل پرونده قضایی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.به نظر می‌رسد در جریان حریق بزرگ شهرک چوبی امامزاده ابراهیم شفت، صرفاً کانون آتش سوزی دخیل نبوده بلکه احتمالا زنجیره‌ای از ترک‌فعل‌ها و سهل‌انگاری‌های سهوی و عمدی در گسترش آتش‌سوزی دخیل بوده است.

دیگر خبرها

  • اعتراض پلیس زنجان به رای شعبه ۹ بازپرسی رد شد
  • پای دستگاه قضا به پرونده حریق امام‌زاده ابراهیم شفت باز شد
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود