Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ناصری عصر چهارشنبه در دیدار با مسئولان کتابخانه عمومی مرکز اردبیل عنوان کرد: ایجاد همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش استان اردبیل با کتابخانه‌های عمومی به منظور عمق بخشی به ارتباط دانش آموزان با کتاب و غنی سازی برنامه‌های فرهنگی مورد نظر در این بخش ضروری است.

به گفته وی برای توسعه‌های همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش استان اردبیل با نهادهای فرهنگی از آمادگی لازم برای انعقاد تفاهم نامه و افزایش همکاری‌ها با نهاد کتابخانه‌های عمومی برخوردار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بر ضرورت برنامه ریزی برای ارتقای شاخص‌های فرهنگی در بین نوجوانان و جوانان تأکید کرد و افزود: مدارس یکی از مهمترین و ارزشمندترین پایگاه‌های فرهنگی برای پیشرفت دانش آموزان در ابعاد مختلف شناخته می‌شوند.

ناصری ادامه داد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش و مربیان فعال در این مراکز در خط مقدم جنگ فرهنگی قرار دارند، وظیفه خطیری در راستای تربیت سالم جامعه هدف و انس گیری بیش از پیش آنان با کتاب بر دوش فعالان این عرصه سنگینی می‌کند.

وی به برنامه‌های آموزش و پرورش استان اردبیل برای ترویج کتاب در استان نیز اشاره کرد و افزود: راه اندازی کتابخانه‌ مشارکتی فرهنگیان با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی استان در دستور کار قرار گرفته است؛ همچنین در دیگر مدارس و محیط‌های آموزشی نیز زمینه‌های لازم برای تجهیز و غنی سازی کتابخانه‌های موجود فراهم خواهد شد.

کد خبر 4754859

منبع: مهر

کلیدواژه: کتاب و کتابخوانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر ایلام زائران اربعین قزوین گرگان شهرکرد سانحه تصادف شیراز استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: در حدود ۴۰۰ کلاس درس در جزیره کیش دایر است.

وی افزود: نزدیک به ۵۵۰ در مدارس دولتی و در حدود ۳۰۰ نفر از معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در مدارس غیر دولتی مشغول فعالیت هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: درِ مدارس به روی گروه‌های مردمی باز می‌شود
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه