Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش اکوفارس به نقل از رویترز، دادستانی آمریکا روز سه شنبه هالک بانک ترکیه را یک «فراری» نامید چون این بانک در دادگاه اولیه رسیدگی به اتهام تلاش برای نقض تحریم های آمریکا علیه ایران حاضر نشد.

مایکل لوکارد، دستیار وزیر دادگستری آمریکا در دادگاه فدرال در منهتن گفت دادستان های آمریکا وکیل این بانک را احضار کرده اند و عدم حضور این بانک در دادگاه نوعی اهانت به این دادگاه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت دادستان ها زمان بیشتری به بانک برای پاسخگویی می دهند ولی اگر همچنان از حضور در دادگاه امتناع کند جریمه خواهد شد.

 این جریمه برای عدم حضور این بانک در دادگاه خواهد بود و ربطی به جریمه ای که به خاطر اتهامش باید بپردازد ندارد.

  ریچارد برمن، قاضی دادگاه منطقه ای آمریکا که مسئول این پرونده است گفت دو هفته دیگر به این بانک فرصت می دهد.

 وکیل هالک بانک گفت از طرف بانک اجازه قبول احضاریه و حاضر شدن در دادگاه را نداشته است.

 دادستان فدرال آمریکا در منهتن در شانزدهم اکتبر این بانک را به برخی جرایم  مانند دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران متهم کرد. هالک بانک این اتهام را در راستای تحریم های واشنگتن علیه آنکارا به خاطر تهاجم نظامی ترکیه به سوریه دانست و رئیس جمهور ترکیه این اقدام را زشت و غیرقانونی خواند.

 این اتهامات بخشی از پرونده ای است که در 2016 با دستگیری رضا ضراب در میامی علنی شد.وی یک تاجر طلای ایرانی-ترک است که متهم است همراه هالک بانک در طرح دور زدن تحریم های ایران با معاملات جعلی غذا و طلا دخالت داشته است.

 اردوغان در آن زمان این پرونده را یک حمله سیاسی به دولتش خواند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!

درحالی‌که قرارداد مهدی طارمی با پورتو به زودی ‏به پایان می‌رسد و انتقال تابستانی او به اینتر قطعی شده است ‏باشگاه پورتو با شکایت جدیدی مواجه شده که موضوع آن مهدی ‏است. ‏

یک شرکت فعال در نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال که در انتقال ‏طارمی از باشگاه قبلی‌اش ریو آوه به پورتو نقش داشته شکایتی ‏رسمی علیه پورتو به دادگاهی در پرتغال ارائه کرده و مدعی است در ‏زمان انتقال ستاره ایرانی از ریو آوه به پورتو کل مبلغ کمیسیون قانونی ‏که حقش بوده از طرف پورتو به این شرکت پرداخت نشده است. ‏

گزارش‌ها در پرتغال حاکی است این شرکت نقل و انتقالاتی که نام آن ‏Xektalent‏ عنوان شده از دادگاه درخواست دریافت غرامتی ۲۳۰ هزار ‏یورویی کرده است. شکایت این شرکت علیه شرکت اف‌سی پورتو ‏اس‌ای‌دی به دادگاه ارائه شده که شرکت مالک باشگاه پورتو است. ‏

در پرتغال در حال حاضر پورتو با دو شکایت مشابه مواجه است. یک ‏شرکت از این باشگاه در ماجرای انتقال لوئیس دیاز به لیورپول ‏شکایت کرده و خواهان ۲.۵ میلیون یورو است. از طرف دیگر ایجنت ‏اوتاویو مونترو بازیکن سابق پورتو هم در شکایتی خواهان دریافت ‏غرامتی ۵۰۰ هزار یورویی از این باشگاه شده است. ‏

 


منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • بانک‌های چینی به دردسر افتادند؛ پای تحریم آمریکا در میان است
  • آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • وال استریت ژورنال: آمریکا طرح تحریم برخی بانک‌های چینی را در دستور کار قرار داد
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد