Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان در پیامی به یاداوره سردار شهید عبدالرسول زرین و ۱۲۰۰ شهید ورزشکار استان اصفهان گفت: رهایی، محصول دل‌سپردگی مردان جهاد، به عالم فراتر از خاک است؛ محصولی که توازن عقل‌های زمین را در هم می‌شکند. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، یادواره سردار شهید عبدالرسول زرین و 1200 شهید ورزشکار استان اصفهان امشب با حضور خانواده شهدا، مسئولان استان و ورزشکاران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم محمد سلطان‌حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان پیام وزیر ورزش و جوانان برای این یادواره را قرائت کرد.

در پیام مسعود سلطانی‌فر به یادواره سردار شهید عبدالرسول زرین و 1200 شهید ورزشکار استان اصفهان آمده است:

«خورشید، بزرگترین مؤذن صبح است و شهید والاترین مکبر آزادگی و کدامین تکبیر رساتر و فراگیرتر از شهادتینی که در بی‌تعلق‌ترین ثانیه‌های زندگی، بر زبان شهید جاری می‌شود. آری! رهایی، محصول دل‌سپردگی مردان جهاد، به عالم فراتر از خاک است؛ محصولی که توازن عقل‌های زمین را در هم می‌شکند.

«شهید زرین» به روایت همرزمان؛ استاد شلیک‌های طلایی که امان دشمن را بریده بودتکرار ـ گفت‌وگو با فرزند شهید عبدالرسول زرین- بخش اول| روایتی از شجاعت مرد زرین جبهه‌ها؛ شهید زرین، لشگری بود در لشگر امام حسین (ع)شهید عبدالرسول زرین گردان تک‌نفره بود؛ یک‌چهارم شهدای ورزشکار اصفهانی هستند

در ادامه ذکر شده است: پس سلام بر شهدا که ایستاده می‌میرند. انقلاب اسلامی از شکل‌گیری تا پیروزی و پس از آن در دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان 2 رویداد بزرگ تاریخ معاصر، با الهام از نهضت حیات‌بخش عاشورای حسینی(ع)، هدایت و رهبری حضرت امام خمینی‌(ره) و ایمان، عزم راسخ و همت بلند ملت غیور ایران بالاخص جوانان پرشور، با برچیدن حکومت ظالمانه طاغوت و حاکمیت اسلام و قرآن، فصل جدیدی را فرا روی مردم ایران‌زمین گشود. در این میان، مردم مؤمن، باغیرت و انقلابی استان اصفهان در صحنه‌های مختلف پیروزی انقلاب، هشت سال دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن با رشادت‌های کم‌نظیر و تقدیم فرماندهان شجاع و غیوری همچون شهید حاج حسین خرازی و شهید حاج احمد کاظمی، 2 هزار و 300 شهید، 4 هزار و 800 جانباز، 3 هزار 500 آزاده، نقشی برجسته و منحصر بفرد داشته و همواره پیشگام و جلودار مبارزه و دفاع از میهن عزیز اسلامی بوده است.

در ادامه آمده است: ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش، اکنون که استان اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، مفتخر به برگزاری یادواره چریک مخلص و تک‌تیرانداز دلاور لشکر 14 امام حسین (ع)، سردار شهید عبدالرسول زرین، این نابغه جنگی دوران دفاع مقدس و 1200 شهید والامقام ورزشکار استان اصفهان می‌باشد، فرصت را مغتنم شمرده و با ادای احترام به مقام والای شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به‌ویژه شهدای معظم لشکر 14 امام حسین (ع) و لشکر 8 نجف اشرف و 1200 شهید ورزشکار استان و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند آن عزیز سفر کرده و یاران شهیدش، از مجریان و متولیان برگزاری این مراسم معنوی به‌ویژه فرماندهی لشکر صاحب‌الزمان(عج) و مدیرکل ورزش و جوانان استان تقدیر و تشکر می‌نمایم، چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب، گاهی رنج و زحمت زنده نگهداشتن خون شهید از خود شهادت کمتر نیست که مصائب و آلام چندین ساله حضرت امام سجاد(ع) و حضرت زینب کبری‌(س) پس از واقعه عاشورا از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند از خون خدا پاسداری کنند و امروز ما نیز چنین وظیفه‌ای را بر دوش داریم.

امید است تلاش‌های همه عزیزان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مرضی درگاه حضرت سبحان قرار گیرد.

و من الله توفیق و علیه التکلان.»

انتهای پیام/

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی

 به گزارش تابناک، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع ، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکترمحمدباقرقالیباف

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام؛

همانگونه که مستحضرید مقام معظم رهبری (دامت برکاته ) درپیام شهادت دانشمند شهید دکترمحسن فخری‌زاده بر «پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت» ، تصریح فرموده بودند، که به موازات اهتمام وزارت دفاع وحمایت های ستادکل نیروهای مسلح ودولت مردمی برای تحقق این فرمان،مجلس شورای اسلامی نیز طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی که باهمفکری این شهید اندیشمند تهیه شده  بود را دردستورکار قرار دا دو باتاکید جناب عالی ونقش آفرینی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی وهمراهی و رای قاطع  نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اخیرادر صحن علنی مجلس به تصویب نهایی رسید.

باقدرشناسی اقدامات حمایتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی درتقویت بنیه دفاعی کشوربه ویژه دررسیدگی به این طرح که به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده و در راستای  تأکید بر دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور، شالوده شکن و برتر ساز و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین ودر راستای لبیک به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا بارویکرد «تولید علم، شکستن مرزهای دانش و نوآوری»  و رسیدن به قابلیت‌های هوشمندانه و تحکیم وارتقای قدرت بازدارندگی می باشد ،لازم است از حمایت های جناب عالی و کمیسیون امنیت ملی و همه نمایندگان مجلس یازدهم در تصویب قاطع این قانون صمیمانه سپاسگزاری و تشکر نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سرتیپ ستاد دکتر محمدرضا آشتیانی

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید