Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@01:04:15 GMT

قتل در کرمان، دستگیری در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۱۵۴۹

قتل در کرمان، دستگیری در بندرعباس

آفتاب‌‌نیوز :

دادخدا سالاری عصر چهارشنبه در تشریح جزئیات این پرونده افزود: در پی ورود شبانه اشخاص ناشناسی به منزلی واقع در شهر کرمان در آخر هفته گذشته و تیر اندازی به وسیله اسلحه کلانشیکف، خانم خانواده به قتل رسید.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، بازپرس ویژه قتل در محل حاضر و با تشکیل تیم ویژه در پلیس آگاهی با توجه به معلوم نبودن هویت مهاجمین و اهمیت موضوع اقدامات لازم در جهت شناسایی قاتلین و مهاجمین مسلح انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب کرمان اظهار داشت : در نهایت با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، هویت قاتل و افراد مسلح همراه وی مشخص و عملیات ویژه ای برای دستگیری آنان آغاز شد.

سالاری افزود: پس از بررسی های انجام شده، مشخص گردید که قاتل به همراهی همدستان خود پس از ارتکاب قتل به سمت استانهای مجاور متواری شده که با اقدامات پلیسی و تعقیبی، در نهایت قاتل مسلح در روز گذشته در بندرعباس ردگیری و توسط مامورین پلیس آگاهی دستگیر و به بزه قتل مسلحانه اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه محل نگهداری سلاح نیز مشخص شده است، تصریح کرد: انگیزه قتل اختلافات و جنبه انتقام گیری بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان در پایان ضمن تقدیر وتشکر از اقدامات موثر و انقلابی بازپرس ویژه قتل، فرماندهی انتظامی استان کرمان، ریاست پلیس آگاهی و مجموعه پلیس در شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از پنج روز، گفت:تلاش دستگاه قضایی استان و مجموعه پلیس، ایجاد امنیت پایدار برای شهروندان و مقابله جدی با جرائم خشن و تهدید علیه امنیت مردم است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قتل کرمان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سردار "سعيد دادگر" اظهار داشت: بدنبال شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط فردي در گرگان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادير هنگفتي پول از آنان دريافت کرده اما بجاي پرداخت سود، به مکاني نا معلوم متواري شده است.
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: با توجه به اهميت موضوع، اقدامات تخصصي پليس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي محل تردد متهم شدند.
سردار دادگر تصريح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي، در عملياتي غافلگيرانه متهم در مخفيگاهش دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات اوليه به کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي از شهروندان اقرار و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل