Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرستار تمام وقتِ خدمات سلامت ملی انگلستان با درخواست کمک از غریبه ها گفت که بسیار فقیر است و نمی تواند با هزینه های زندگی مقابله کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ به گفته مترو، پرستار تمام وقتِ لندنی به خاطر فقر از مردم درخواست کمک کرد!

پرستار تمام وقتِ خدمات سلامت ملی انگلستان (NHS) با درخواست کمک از غریبه ها گفت که بسیار فقیر است و نمی تواند با هزینه های زندگی مقابله کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"سارا گیلسون" 39 ساله گفت علیرغم کار تمام وقت در بخش قلب بیمارستان، پس از پرداخت هزینه های کرایه خانه، مراقبت از کودک و رفت و آمد، هیچ پولی برای وی باقی نمی ماند.

 

گیلسون که به تنهایی سرپرستی فرزند خود را به عهده دارد، در یکی از بزرگترین ادارات کشور فعالیت می کند.

وی در صفحه توئیتری خود اعتراف کرد که به خاطر عدم تطابق درآمد با هزینه ها، توانایی تأمین فرزند اوتیستیک 10 ساله خود را ندارد.

گیلسون امیدوار است که غریبه های دلسوز بتوانند برای او پول بفرستند و به ادامه زندگی وی کمک کنند.

 

وی در توئیت خود نوشت: "من به مدت 16 سال در بخش قلب و عروق پرستار هستم و به تنهایی از دختر زیبای خود مراقبت می کنم. در حال حاضر، در کنار دیگر هزینه های زندگی با پرداخت صورتحساب های خود دست و پنجه نرم می کنم. بنابراین به خاطر ریتوئیت کردن این پیام از شما قدردانی می کنم."

گیلسون ادامه داد: "من ماهانه 2000 پوند دریافت می کنم. هزینه های اجاره خانه، مراقبت از کودک و رفت و آمد به ترتیب 670، 600 و 579 پوند است. پولی که از دستمزد ماهیانه من باقی می ماند (1849 پوند) کفاف پرداخت صورتحساب ها و خرید منزل را نمی دهد."

 

یکی از کاربران توئیتر نوشت: "بسیاری از ما درآمد کمتری داریم و از این بدتر هستیم. تفاوتی بین مدیریت و قرار گرفتن در فقر وجود دارد. باید تصمیم بگیری بخوری یا گرم بمانی..."

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید

ستاره انگلیسی هر بازی به آمار تعداد گل های خود اضافه می کند.

طرفداری | هری کین، مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ به آمار 400 گل در کل دوران حرفه ای خود رسید.

بایرن مونیخ در هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا میزبان آینتراخت فرانکفورت بود و به لطف بریس هری کین، مقابل این تیم به پیروزی 2-1 دست یافت. هری کین با این دو گل، به آمار 400 گل زده در دوران حرفه ای خود برای باشگاه و کشورش رسید. هری کین تا به امروز با پیراهن تیم ملی انگلیس، تاتنهام، بایرن مونیخ، میلوال، لیتون و لسترسیتی موفق به گلزنی شده است. گل های هری کین به تفکیک تیم:

تاتنهام؛ 280 گل تیم ملی انگلیس؛ 62 گل بایرن مونیخ؛ 42 گل میلوال؛ 9 گل لیتون؛ 5 گل لسترسیتی؛ 2 گل

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • بوشهر قلب تپنده موسیقی زندگی و حرکت است
  • موافقت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با سقف هزینه؛ منچسترسیتی و منچستریونایتد مخالف!
  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند