Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد اخراجی پس از سرقت شش خودرو، شش زن را به تله شیطانی انداخت و آن‌ها را آزار داد. این مرد شیطان صفت دیروز در دادگاه پای میز محاکمه ایستاد تا از خود دفاع کند.

دزد مزدا ۳
رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل به دنبال سرقت چهار خودروی پراید در شرق تهران در فاصله زمانی یک هفته آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس در حالی پیگیر ماجرا شده بود که چند روز بعد یک زن از سرقت خودروی مزدا ۳ نوک مدادی خود نیز خبر داد و گفت: شب گذشته به مهمانی رفته بودم، اما وقتی برگشتم متوجه شدم خودروام سرقت شده است.

در حالی که تلاش پلیس برای ردیابی دزد یا دزدان خودرو در شرق تهران ادامه داشت یک پزشک خانم با ماموران کلانتری تهرانپارس تماس گرفت و از دزدیده شدن مزدا ۳ سفیدش خبر داد.

در حالی که شواهد نشان می‌داد احتمالاً سرقت‌ها از سوی یک نفر صورت گرفته است پلیس به محل سرقت خودروی پزشک خانم رفت و در آن جا با یک مزدا ۳ نوک مدادی روبه‌رو شد که استعلام پلاک آن نشان می‌داد یک هفته قبل سرقت شده بود. شیشه‌های این خودرو شکسته شده و اتاقک آن به شدت آسیب دیده بود.

در بررسی‌ها مشخص شد دزد خودرو با به جا گذاشتن خودروی مزدا نوک مدادی با خودروی مزدا سفید پزشک خانم گریخته است.

دستور ایست
یک هفته از این سرقت گذشته بود پلیس مزدا ۳ پزشک خانم را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی کرد و به راننده جوان دستور ایست داد. اما راننده بدون توجه به هشدار پلیس گریخت و به این ترتیب تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد تا این که پلیس دست به شلیک چند تیر هوایی زد.

راننده می‌خواست به دل جمعیت بزند که یک تاکسی راهش را مسدود کرد و به این ترتیب راننده ۲۳ ساله به نام محمود دستگیر شد و پلیس در بازرسی از خودروی سرقتی وی چندین گرم ماده مخدر شیشه کشف کرد. در بررسی‌ها مشخص شد محمود چندین سابقه کیفری از جمله اعتیاد، کیف قاپی، سرقت و درگیری دارد. وی در بازجویی‌ها به سرقت چهار خودرو، دو پراید و دو خودروی مزدا ۳ اعتراف کرد.

تراژدی ۶ زن
پلیس در ادامه تحقیق‌ها و با توجه به شکایت‌های مشابهی که شش زن جوان از یک راننده شیطان صفت مطرح کرده بودند دریافت محمود پس از سرقت خودرو‌ها در پوشش مسافربر شش زن جوان را به تله شیطانی اش انداخته و آن‌ها را آزار داده است.

در دادگاه
با افشای این ماجرا پرونده مرد شیطان صفت که حالا ۲۵ سال دارد با صدور کیفرخواست به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و وی دیروز در دادگاه به ریاست قاضی کیخواه و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد. این در حالی بود که فقط سه نفر از شاکی‌ها در دادگاه حضور داشتند.

در ابتدای جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و برای محمود به اتهام سرقت چهار پراید، سه خودروی مزدا ۳، ربودن شش زن و آزار چهار نفر از آن‌ها و همچنین ضرب و جرح و سرقت اشد مجازات خواست.

وی ادامه داد: دو نفر از شاکی‌ها که حالا در دادگاه حضور ندارند اعلام کرده اند این مرد قصد داشته آن‌ها را آزار دهد، اما وقتی با مقاومت شان روبه‌رو شده در اجرای نقشه اش ناکام مانده است.

سپس نخستین شاکی که زن ۴۹ ساله و صاحب مزدا ۳ نوک مدادی بود در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من به مهمانی رفته بودم. ساعت حدود ۴ صبح بود که به خانه ام در حوالی خیابان دماوند برگشتم و متوجه شدم خودروام سرقت شده است. یک هفته از این ماجرا نگذشته بود که پلیس با من تماس گرفت و گفت خودروی مرا پیدا کرده و سارق با به جا گذاشتن خودروی مزدا ۳ من با خودروی پزشک خانم گریخته است.

وی ادامه داد: خودروام به شدت آسیب دیده و شیشه‌های آن شکسته و تمام اموالم از داخل آن سرقت شده بود که خسارت آن‌ها را می‌خواهم.

سپس دومین شاکی که زن ۴۸ ساله‌ای بود، در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: خواهرم پزشک است. چون مدتی بود به پا درد مبتلا شده بود خودروی مزدا ۳ سفیدم را در اختیارش قرار داده بودم تا با آن به مطب برود. متهم خودروام را از مقابل مطب خواهرم سرقت کرده و با به جا گذاشتن مزدای اولی که دزدیده بود فرار کرد. چند روز بعد پلیس در تعقیب و گریز توانست متهم را بازداشت کند، اما با خودروی من قصد فرار داشت که یک تاکسی راهش را مسدود کرد و پس از برخورد با تاکسی به ناچار متوقف شد. خودروی من در این تصادف و همچنین در تیراندازی پلیس در جریان تعقیب و گریز به شدت آسیب دیده و من خسارت آن را می‌خواهم.

سپس سومین شاکی که زن ۳۵ ساله‌ای بود روبه روی قضات ایستاد.

وی گفت:من آن روز از جلسه اولیا و مربیان مدرسه دخترم به خانه بر می‌گشتم و منتظر تاکسی بودم که یک پراید کهنه مقابل ام توقف کرد. من که فکر می‌کردم راننده مسافرکش است سوار شدم. راننده ظاهری به هم ریخته و کثیف داشت. تاول و زخم‌های روی دستش باعث شد به او مشکوک شوم. در نزدیکی پارک تهرانپارس می‌خواستم پیاده شوم، اما راننده گفت مسیر را اشتباه آمده است و به بهانه دنده عقب، صندلی خودرو را خواباند. او می‌خواست مرا آزار دهد که التماس کردم دست از سرم بردارد. به او گفتم شوهر و بچه دارم، اما او با یک پیچ گوشتی به من حمله کرد.

این زن که از به خاطر آوردن صحنه‌های دلهره آور بار دیگر شوکه شده بود و به شدت اشک می‌ریخت، ادامه داد: متهم پیچ گوشتی را روی پهلویم گذاشت و گفت کلیه ام را سوراخ می‌کند. می‌خواستم با تلفن همراه با همسرم تماس بگیرم، اما او تهدیدم کرد با چاقو به چشمانم می‌زند و مرا نابینا می‌کند. او بدون توجه به التماس هایم مرا آزار داد تا این که توانستم به سختی قفل در را بشکنم و خودم را به بیرون از خودرو پرتاب کنم. من از این مرد شیطان صفت شکایت دارم.

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد. وی اتهام آدم ربایی و زنای به عنف را نپذیرفت و گفت سرقت خودرو‌ها را قبول دارم.

متهم جوان در تشریح نحوه سرقت‌ها گفت: من قبلا در شرکت بزرگ خودرویی کار می‌کردم. به همین خاطر یاد گرفته بودم در خودرو‌ها را با پنس جراحی باز کنم.

وی در پاسخ به سوال قاضی درباره این که چرا مزدا ۳ را سرقت می‌کردی؟ گفت: این خودرو ایمنی پایینی دارد و سرقت آن مانند پراید بسیار آسان است. من سرقت خودرو‌ها را قبول دارم، اما شش زن را آزار نداده ام.

قاضی از وی پرسید پزشکی قانونی آزار و اذیت دو زن را تایید کرده است. در این باره چه می‌گویی؟ که متهم شروع به دروغگویی کرد.

وی گفت: یکی از زنانی که علیه من شکایت کرده، با من رابطه دوستانه داشته است. بررسی پرینت تماس‌های تلفنی من این موضوع را تایید می‌کند. شاکی که امروز در دادگاه حاضر است نیز علیه من دروغ می‌گوید. من او را آزار نداده ام.

در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند. این در حالی است که پرونده مرد شیطان صفت به اتهام حمل شیشه در دادگاه انقلاب تحت رسیدگی قرار دارد و هنوز برایش حکم صادر نشده است.

منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث حوادث مرد شیطان صفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاهی در تهران که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید

همشهری آنلاین ؛ حوادث: تصویر تاجی را روی بدنش خالکوبی کرده و می‌گوید که سردسته یک باند سرقت است. همه او را پادشاه صدا می زنند چون عاشق دستور دادن است. گفت‌وگو با او را می‌خوانید.
جرمت چیست؟
سند نمره کردن. تا حالا چنین اصلاحی شنیده اید؟ اجازه بدهید توضیح بدهم. کار من این است که ماشین های تصادفی را می خرم و بعد به اعضای باند سفارش همان مدل را می دهم تا سرقت کنند. مثلا اگر ۲۰۶ سفید تیپ دو تصادفیبخرم به همدستانم سفارش همان مدل را می دهم. به بعد از سرقت، شماره شاسی و موتور خودروی تصادفی را با دستگاه هک روی خودروی سرقتی می زدم. سپس ماشین جدید را با مدارک خودروی تصادفی به فروش می رساندم. به این پروسه می گویند سند نمره کردن.
چه شد که پایت به دنیای سارقان کشیده شد؟
ماجرایش جالب است. چند سال قبل عاشق یک دختر بودم. به من گفتند فلانی مثلا اصغر آقا به دختر موردعلاقه ام متلک پرانده است. رفتم سراغش اما او قسم خورد که متلک نگفته است. همین موجب شد تا با اصغر آقا دوست شوم. او گفت سارق است اما متلک پران نیست. بعد که فهمید مکانیکم پیشنهاد سرقت داد. این شد که با او و دوستانش آشنا شدم و پایم کشیده شد به دنیای سارقان خودرو.اما حالا سابقه ام زیاد شده و دیگر کمتر سرقت می کنم. سرکرده گروهم و برای خودم نوچه هایی دارم. به من می گویند پادشاه.
برای همین است که روی دستت تاج خالکوبی کرده ای؟
درسته. من عاشق قدرت و سلطنت هستم.فقط روی دستم نیست، همه جای بدنم را تاج تتو زده ام. همه دیگر از من حساب می برند و ریاست باند را به عهده دارم.
نوچه هایت چطور سرقت می کنند؟
با شاه کلید. گاهی هم شیشه می شکنند. مابقی هم فوت و فن های ما سارقان است که نمی توانم عنوانش کنم. البته اغلب ۲۰۶ و ال ۹۰ سرقت می کنند. مشتری های زیادی هم دارد و بازارش خوب است.
از هر خودرو چقدر گیرت می آمد؟
کف قیمت خرید خودروی تصادفی ۵۰ میلیون تومان است و خودروی ۵۰ میلیونی را حدود ۲۵۰ میلیون تومان می فروشم. اما چون با سارق شریک هستم تقسیم بر دو می کنیم. از هر سرقت ۱۰۰ میلیون گیرم می آید.
با پول های سرقتی چه کردی؟
خرج عشق و صفا می کنم. پول دزدی که برکت ندارد، اصلا نمی فهمم چطور خرج می شود.

کد خبر 848855 برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت فراجا حوادث ایران

دیگر خبرها

  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت
  • واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • پادشاهی در تهران که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدا دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • پادشاهی که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • دستگیری شاهرخ‌خان در تهران | ناگفته های شاهرخ خان در گفت و گو با همشهری آنلاین
  • حرف‌های سریع‌ترین سارق خودرو ایران
  • قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو