Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلو آنچلوتی می گوید ناپولی برای کسب برد مقابل سالزبورگ بسیار باهوش عمل کرده است.

طرفداری - در جریان هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، ناپولی موفق شد با نتیجه 3-2 از سد میزبان خود سالزبورگ عبور کند. کارلو آنچلوتی با کسب این برد، به دومین مربی رکورددار برد در مسابقات خارج از خانه لیگ قهرمانان اروپا بدل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از پایان بازی در مصاحبه با Sky Sport Italia گفت:

انتظار چنین نتیجه ای را داشتم، زیرا می دانستم برای کسب برد در اینجا باید فداکاری زیادی کنیم و باهوش بازی کنیم. نتیجه به دست آمده فوق العاده بود. عصر فوق العاده ای را سپری کردیم، اما برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، مجبوریم دوباره سالزبورگ را شکست دهیم. این یک بازی جذاب بود. ما رنج و سختی زیادی کشیدیم، اما در پایان به آنچه که می خواستیم دست یافتیم. ما لحظات مختلف بازی را بسیار خوب مدیریت کردیم. ممکن است خیلی ها سالزبورگ را به خوبی نشناسند، اما آن ها تیم بسیار بسیار خطرناکی هستند، به ویژه در مسابقات خانگی شان و ما مجبور بودیم برای اینکه از آن ها در اینجا بهتر باشیم، سخت تلاش کنیم.

دریس مرتنز با عبور از رکورد دیگو مارادونا، به دومین رکورددار گلزنی در تاریخ ناپولی بدل شد. کارلتو در خصوص وی و برد خارج از خانه تیمش گفت:

این یک شب عالی برای او و برای ما است. ناپولی پس از سه سال موفق به کسب برد در یک مسابقه خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا شد و امیدواریم به این روند ادامه دهیم.

لورنتزو اینسینیه از روی نیمکت به زمین رفت و گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند و برای شادی پس از گل، آنچلوتی را در آغوش کشید. آنچلوتی در این خصوص می گوید:

قبل از بازی به او گفته بودم، که به میدان می روی و سرنوشت بازی را تعیین می کنی، اما نمی دانم، 10، 20 یا 30 دقیقه بازی خواهی کرد. من جادوگر نیستم، اما این موضوع را به او گفتم.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اودینزه ۱-۱ ناپولی؛ یک امتیاز لحظه آخری که شاید تیم کاناوارو را از سقوط نجات دهد

در دیداری تقریبا تشریفاتی برای ناپولی و بسیار مهم برای اودینزه، دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند. تیم کاناوارو در دقایق پایانی از این بازی به یک امتیاز رسید و شاید همین یک امتیاز در نهایت بقای آنها را تضمین کند.

طرفداری | اودینزه و ناپولی در آخرین بازی هفته به مصاف یکدیگر رفتند:

اطلاعات بازی اودینزه و ناپولی تاریخ برگزاری: دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت 1403 (۶ می 2024) ساعت برگزاری: ۲۲:۱۵ به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم فریولی؛ اودینه هفته برگزاری: هفته سی‌وپنجم سری آ، فصل 24-2023 داور: جانلوکا اورلیانو گلزنان: ویکتور اوسیمن (۵۱) / ایزاک ساکسس (۹۰+۲)

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • کارلو آنچلوتی: بایرن مونیخ در بازی رفت از ما بهتر بود
  • آنچلوتی: می‌خواهیم شبی باور نکردنی خلق کنیم
  • پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد
  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • خلاصه بازی اودینزه ۱-۱ ناپولی (سری آ ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اودینزه ۱-۱ ناپولی؛ یک امتیاز لحظه آخری که شاید تیم کاناوارو را از سقوط نجات دهد
  • ورود عجیب و خنده‌دار بازیکن تعویضی به زمین بازی / فیلم
  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و شادی جالب کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان / انیمیشن عمر مومنی