Web Analytics Made Easy - Statcounter

با هوشمندترین آینه جهان Savvy کنترل تمامی دستگاه‌های الکترونیکی خانه را در دست گرفته و ضمن حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی، از جدیدترین و به روزترین اخبار جهان مطلع شوید. با این پنج شنبه برنا همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  این آینه هوشمند به‌سهولت درهر نقطه از خانه نصب شده و همانند یک جاسوس باتجربه امنیت محیط داخلی و خارجی را رصد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تنها کافی است این فناوری را با سیستم‌های امنیتی و چراغ‌های حیاط هماهنگ کرده و امنیت محیط را تحت کنترل بگیرید.  این سیستم همچنین به ترموستات‌ها و چراغ‌های هوشمند نیز متصل شده و انرژی محیط داخلی را به گونه‌ای متناسب در فصول مختلف تنظیم می‌کند.   با اتصال این آینه به‌شبکه‌های اجتماعی دیگر نیازی نیست تا کاربران به تلفن‌های همراه یا تبلت خود مراجعه کرده و پیام‌های خود را چک کنند. چرا که این سیستم با صفحه نمایشی بزرگ دسترسی کاربر به‌تمامی شبکه‌های اجتماعی را فراهم کرده و ارسال و دریافت پیام‌های شخصی برای دوستان و اعضای خانواده  رادرهر نقطه از جهان فراهم می‌کند. با وجود چنین سیستم هوشمندی در خانه دیگر نیازی نیست تا کاربران به باشگاه‌های ورزشی مراجعه کنند؛ چرا که آنها می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی برنامه‌های ورزش و تناسب اندام خود را دانلود کرده و به‌صورت آنلاین در برترین کلاس‌های ورزشی جهان شرکت کنند.    یکی دیگر از قابلیت‌های این آینه هوشمند دسترسی به جدیدترین اخبار روز، وضعیت آب و هوا و تقویم است. کاربران می‌توانند در حالی که جلوی آینه ایستاده و مسواک می‌زنند سری به اخبار روز زده و جدیدترین ژورنال‌های موردعلاقه خود را مطالعه کنند. این سیستم موسیقی نیز پخش کرده و جدیدترین اطلاعات در خصوص آلبوم خوانندگان مطرح دنیا را در اختیار شما می‌گذارد. با کمک این فناوری شما می‌توانید به مجموعه‌ای بی‌نظیر از کتاب‌های آشپزی جهان دسترسی پیدا کرده و ایده‌هایی جذاب در سرو غذا و چیدن میز غذاخوری را آموزش ببینید.

 

بیشتر بخوانید: 12دانشگاه ایرانی در جمع برترین‌های جهان قرار گرفتند استفاده نکردن از فناوری های نوین به معنای عقب ماندگی است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان چک شبکه های اجتماعی فناوری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب

علی مرادی معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای استان کرمانشاه در جلسه کمیته راهبری طرح احیاء و تعادل‌بخشی منابع آب‌های زیرزمینی استان که در سالن جلسات این شرکت برگزار شد، گفت : از سال ۱۳۸۶ تا سال ۱۴۰۱، حدود ۵ هزار و ۳۷۵ چاه غیرمجاز و در سال ۱۴۰۲ نیز ۳۹۶ چاه غیرمجاز و در مجموع با حجم ذخیره ۱۵۶.۷ میلیون مترمکعب مسدود شده است.

وی اشاره‌ای به وضعیت نصب کنتور هوشمند چاه‌های استان داشت و تصریح کرد: تعداد کنتور‌های نصب شده از اول برنامه تا پایان ۱۴۰۱ حدود ۲ هزار و ۶۴۱ دستگاه بوده و سال گذشته با نصب ۵۵۹ دستگاه مجموع کنتور‌های نصب شده چاره‌های استان به ۳ هزار و ۲۰۰ دستگاه رسید.

معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای استان کرمانشاه یادآور شد: سال گذشته طی تفاهم‌نامه‌ای با صنایع پیشرفته رضوی قرار شده که در ۲ محدوده شاخص استان به صورت ویژه ماهیدشت کرمانشاه بر روی چاه‌های آب ۲ هزار و ۴۰۰ کنتور نصب شود که برنامه همچنان ادامه دارد.

وی گفت: سال گذشته تفاهمنامه‌ای با بانک کشاورزی در راستای ارائه تسهیلات به کشاورزان که وسع مالی ندارند، منعقد شد.

رسول فرهادی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه اظهار کرد: ان‌شاءالله امسال مجموعه همکاران با توان و برنامه‌ریزی بهتر کار‌ها را در حوزه حفاظت و صیانت از منابع‌آب پیش خواهند برد.

وی ادامه داد: کاستی‌ها و نواقصی وجود دارد که باید همکاران با انگیزه کافی با تقسیم و تشریح وظایف با استفاده از ظرفیت‌های نرم‌فزاری و سخت‌افزاری؛ خلاء‌ها را جبران کنند.

مدیرعامل آب و منطقه‌ای استان کرمانشاه از گشت‌های بازرسی خواست با جدیت براساس برنامه زمان‌بندی در فصول کم‌آبی و پرآبی از تمامی دشت‌ها و منابع آبی تحت نظارت شرکت، بازدید‌های در راستای پرکردن چاه‌های غیرمجاز و مبارزه با حفر چاه‌های غیرمجاز داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • این دو بیماری را به‌خاطر کلیه‌ها کنترل کنید
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • هوش مصنوعی آریتمی قلب را از ۳۰ دقیقه قبل پیش‌بینی می‌کند
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ علت نارسایی کلیه
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت