Web Analytics Made Easy - Statcounter

سناتورهای دموکرات و جمهوریخواه کنگره آمریکا با ارسال نامه ای به وزارت خارجه این کشور خواستار صدور فوری روادید برای فرمانده نیروهای کُرد دموکراتیک سوریه شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از رویترز، روز چهارشنبه پنج تن از سناتورهای دموکرات و جمهوریخواه کنگره آمریکا با ارسال نامه ای به وزارت خارجه این کشور، از این نهاد خواستند تا برای فرمانده نیروهای کُرد دموکراتیک سوریه جهت سفر به آمریکا و گفتگو در مورد وضعیت کنونی در سوریه به سرعت یک روادید صادر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سناتورهای جمهوریخواهی همچون «لیندسی گراهام» و «مارشا بلک برن» به همراه «کریس فن هولن»، «جین شاهین» و «ریچارد بلومنتال» همقطاران دموکرات خود در نامه ای خطاب به «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا از او خواستند تا روند صدور روادید برای ژنرال «مظلوم کوبانی» فرمانده نیروهای کُرد دموکراتیک سوریه را سرعت ببخشند.

در این نامه آمده است: «باید گفت که ما به شدت نگران آن هستیم که موقعیت بوجود آمده در شمال سوریه دست کم گرفته شود».

گفتنی است این درخواست سناتورهای آمریکا ساعاتی پس از لغو تحریمهای واشنگتن علیه ترکیه مطرح شد.

سناتورهای امضاکننده این نامه همچنین جزء سرسخت ترین مخالفان حاضر در کنگره علیه تصمیم ترامپ برای خروج نیروهای نظامی آمریکا از شمال سوریه و رها کردن نیروهای کرد و متحد دیرینه واشنگتن در برابر قدرتهای منطقه ای از جمله ترکیه بودند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کردستان سوریه اعتراضات لبنان آمدنیوز طرح انتقال آب خزر جنبش عدم تعهد طرح ملی مسکن جاستین ترودو شبنم نعمت زاده کنگره آمریکا سناتورها صدور روادید سوریه فرمانده نیروهای کرد کردستان سوریه اعتراضات لبنان آمدنیوز طرح انتقال آب خزر جنبش عدم تعهد طرح ملی مسکن جاستین ترودو شبنم نعمت زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

پس از حمله پهپادی به مقر فرماندهی حشدالشعبی در پایگاه کالسو در غرب سوریه و ادعای آمریکا در عدم‌قبول مسئولیت این تجاوز، به‌فاصله کمتر از ۲۴ ساعت، دو پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر و میدان نفتی العمر در شرق سوریه هدف حملات قرار گرفت.

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074924 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فیلم| حمایت دانشگاهیان مشهد از آزادی‌خواهان دانشگاه‌های آمریکا
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟