Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@04:48:09 GMT

دیون پیمانکاران شهرداری فردیس پرداخت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۲۷۲۹

دیون پیمانکاران شهرداری فردیس پرداخت می‌شود

سرپرست شهرداری فردیس با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی در سال‌های ۹۶ و ۹۷ و نبود امکان پرداخت مطالبات پیمانکاران آن‌ها، گفت: لایحه افزایش اعتبار دیون پروژه‌های عمرانی به منظور رفع مشکلات پرداخت این مطالبات و تسریع در فرآیند اجرایی پروژه‌های شهری به شورای اسلامی شهر فردیس ارایه شده است.

مسعود نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه امکان پرداخت صورت وضعیت‌های اجرا شده توسط پیمانکاران پروژه‌های عمرانی در سال‌های ۹۶-۹۷ وجد نداشت، اظهار کرد: با توجه به اینکه ردیف اعتباری مربوط به این موضوع کفاف مطالبات پیمانکاران را نمی‌داد، لایحه‌ای مبنی بر پرداخت از محل مانده مازاد سال گذشته در بودجه سال جاری به شورای اسلامی شهر فردیس، ارایه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایط اقتصادی موجود و لزوم ادامه عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرداری، اضافه کرد: در صورت تصویب این لایحه در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس و سیر مراحل قانونی، مطالبات پیمانکاران پرداخت می‌شود.

سرپرست شهرداری فردیس با بیان اینکه برای انجام هرچه سریع‌تر عملیات‌های عمرانی شهر باید از پیمانکاران حمایت شود، ابراز امیدواری کرد: امید است با افزایش ردیف اعتباری پروژه‌های عمرانی پیش‌بینی نشده بتوانیم اقدامات لازم را برای افزایش و ارتقاء سطح کیفیت خدمات به همشهریان انجام دهیم.

نجفی تاکید کرد: کارکنان شهرداری فردیس در حوزه‌های عمران و خدمات شهری در راستای پیشرفت هرچه بیشتر پروژه‌های عمرانی و توسعه فضای سبز شهری از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

نجفی خاطرنشان کرد: براساس این لایحه حدود ۱۳۰ میلیارد ریال از دیون پیمانکاران پرداخت خواهد شد.

کد خبر 394348

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری کرج کلانشهر کرج پیمانکاران بدهی شهرهاي ايران کلانشهر شهروند حقوق شهروندی شهر شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم