Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشیری، اجرای طرح جی نف را نیازمند همراهی مردم عنوان و تاکید کرد: آدرس دارای اجزای مختلفی است که اگر هر جزء دارای عیب و نقص باشد، کار همه سازمان‌هایی که فعالیت‌های مکان محور دارند، در ارائه خدمات به مردم با مشکلاتی مواجه خواهند شد لذا باید به خوبی د

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «نصرت الله مشیری» در جلسه کارگروه جی نف استان سمنان ضمن بیان اینکه جی نف به مثابه نوعی مدیریت آدرس‌های پستی است گفت: در شهرستان سمنان کار کدگذاری به عنوان‌ پایلوت  انجام و خوشبختانه شاهد اتمام عملیات در این شهرستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل پست استان سمنان با اشاره به اینکه کار کدگذاری نیمه غربی استان سمنان شامل شهرستان‌های سمنان، سرخه، مهدی‌شهر، گرمسار و آرادان اعم از شهر و روستا انجام شده است، افزود: در نیمه شرقی استان شامل دامغان، شاهرود و میامی با شیوه جدید و با استفاده از نیروهای بومی استان نسبت به پلاک گذاری اقدام خواهد شد.

 

وی تصریح کرد:سامانه جی نف با معادل فارسی سینا اختصار عبارت «سامانه یکپارچه نشانی استاندارد » است که شهروندان می توانند با ورود به این سامانه و وارد کردن بخشی از نشانی فعلی خود به اطلاعات کامل و نقشه بیش از 78 هزار نشانی اماکن مختلف دسترسی داشته باشند و از آن استفاده کنند.

 

مشیری، با بیان اینکه با اجرایی شدن پروژه (جی نف) طرح ذخیره و ثبت اطلاعات ، از مبدا فراهم خواهد شد، گفت: برقراری ارتباط آنلاین، تبادل اطلاعات بین دستگاهها و ایجاد پایگاه نشانی ایرانیان، از مهم‌ترین هدف های این طرح است.

 

مدیرکل پست استان سمنان در ادامه با تاکید به اینکه، هر برنامه ریزی مفید و موثری، مستلزم دارابودن اطلاعات صحیح و دقیق است، ادامه داد: طرح نشانی استاندارد و مکانی ملی ،با جمع آوری آدرس‌های دقیق اماکن شهری،  زمینه ی سرمایه گذاری و بسترسازی، برای آینده ی بهتر شهروندان را به دنبال خواهد داشت، که در نهایت کمک بسیاری به تصمیم گیری های مدیریتی  نیز خواهد داشت.

 

وی در خصوص حذف قبوض کاغذی اذعان داشت: این اقدام در زمره کارهای ارزشمندی بود که در استان اجرا شده است تا همه شهروندان با استفاده از پیامک‌های ارسالی قبوض خود را پرداخت کنند، لذا در این راستا کد پستی می‌تواند به عنوان کدیونیک توسط شرکت‌ها مورد استفاده قرار گیرد که البته تا کنون شرکت گاز نسبت به این امر اقدام کرده است.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین ۹۸ کانون های مساجد کربلا جاماندگان اربعین حذف قبوض کاغذی اجرای طرح جی نف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان رتبه سوم اجرای نهضت ملی مسکن را کسب کرد

استاندار سمنان گفت: در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲، استان سمنان با پیشرفت ۵۵ درصدی توانست رتبه سوم کشور را در طرح نهضت ملی مسکن به دست بیاورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جلسه شورای مسکن استان سمنان اظهار کرد: مبحث صدور نشدن مجوز لازم برای پرداخت تسهیلات در حوزه نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار داشته است و پیگیری خواهد شد.

وی افزود: ما در بحث نهضت ملی مسکن در جایگاه خوبی قرار داریم، لذا جلسات متناظر در سطح شهرستان‌های استان نیز در بحث طرح نهضت ملی مسکن برگزار شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه در سراسر استان پروژه‌ها در حوزه نهضت ملی مسکن به خوبی در حال پیشرفت است، خاطرنشان کرد: پیمانکاران پروژه‌های نهضت ملی مسکن، از پتانسیل امکانات، مصالح و نیروی انسانی موجود در سطح استان به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

هاشمی تصریح کرد: در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲، استان سمنان با پیشرفت ۵۵ درصدی توانست رتبه سوم کشور را در طرح نهضت ملی مسکن به دست بیاورد.

وی ادامه داد: مصوبات شورای مسکن استان سمنان ضمانت اجرایی داشته است و تمام اعضا و دستگاه‌های اجرایی باید در خصوص اجرای هرچه بهتر مصوبات همراهی لازم را داشته باشند.

کد خبر 751514

دیگر خبرها

  • استان سمنان رتبه سوم اجرای نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد/ نشت اطلاعات پرسنلی نظامیان
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • جلوی بی‌حجابی را با همراهی مردم می‌توان گرفت
  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول