Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: باتوجه شروع عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح درمیدان شهیدکشوری از صبح امروز پنج شنبه ۲ آبان، مسیر‌های منتهی به این میدان ازسمت بلوار آزادی و بلوار مدرس تا اطلاع بعدی بسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه رانندگان برای دسترسی به مرکز شهر می‌توانند از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند گفت: مسیر بلوارشهید بهشتی به بلوار آیت اله حیدری کماکان باز و تردد درآن جریان خواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد:به منظور رفاه حال شهروندان و ساکنین محل، دو دور بر گردان در طول بلوار آزادی و بلوار مدرس ایجادشده که رانندگان می‌توانند از آن‌ها به عنوان مسیر‌های جایگزین برای رفت و آمد استفاده کنند.

کهزادی با تاکید بر اینکه قطعا محدودیت‌های ترافیکی بیشتری در آینده در مسیر‌های اطراف این میدان اعمال خواهد شد، گفت: هرگونه محدودیت ترافیکی جدید از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/غ

 محدودیت‌های ترافیکی برای اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح درمیدان شهیدکشوری آغاز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی در دست انجام است

شهردار شهر حمیدیا گفت: طرح ساماندهی بلوار شهید دشتی قرار است در چهار مرحله اجرا شود که مرحله اول آن از اواخر سال گذشته آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری حمیدیا، علیمراد الله‌وردی اظهار کرد: بلوار شهید حاج حسن دشتی در شهر حمیدیا قرار دارد که یکی از ورودی‌های شهر یزد به شمار می‌رود و طرح ساماندهی بلوار شهید دشتی قرار است در چهار مرحله اجرا شود که مرحله اول آن از، اواخر سال گذشته آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از معضلاتی که بلوار شهید دشتی دارد، بار ترافیکی آن است، افزود: چهارراه امیرالمومنین (ع) یکی از نقاطی است که طرح آن تهیه و پس از اختصاص بودجه به آن، این چهار راه به تقاطع غیر همسطح تبدیل خواهد شد.

شهردار حمیدیا با بیان اینکه اولین بریدگی بلوار شهید دشتی بار ترافیکی زیادی را به دنبال دارد، گفت: به‌زودی این بریدگی حذف و دوربرگردان مناسب و استانداردی حوالی بوستان ناجی ایجاد خواهد شد.

الله وردی ادامه داد: البته در راستای کاهش بار ترافیکی در این بلوار نیز تقاطع غیر هم سطحی دیده شده که بلوار جهاد را به پل خلیج فارس و بلوار مدرس متصل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: احداث مخزن هیدرولیکی ۱۵۰۰ متر مکعبی ذخیره آب در رودخانه عباسی بلوار شهید دشتی هم از جمله طرح‌هایی است که روان آب‌های این شهر را به زمین‌های کشاورزی منتقل می‌کند.

کد خبر 750941

دیگر خبرها

  • ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی در دست انجام است
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران