Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: محمود محمودزاده با یادآوری ثبت نام آزمایشی طرح ملی مسکن در استان کرمان به شروع ثبت نام در ۱۰ استان از نیمه ماه جاری اشاره کرد و وعده داد، پروسه ثبت‌نام از واجدان شرایط در تمام استان‌ها تا پایان سال عملیاتی می‌شود.

وی فاقد مالکیت مسکن، تاهل، عدم استفاده از امکانات دولتی و سابقه سکونت را ۴ شرط ثبت‌نام در طرح ملی مسکن عنوان کرد و افزود: این طرح برای دهک‌های متوسط به پایین جامعه ساخته می‌شود و در قالب آن واحد‌های باقیمانده مسکن مهر نیز تکمیل و به متقاضیان تحویل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه نیاز سالانه مسکن کشور را ۸۰۰ هزار واحد اعلام و با بیان این‌که دولت برای تامین همه این واحد‌های مسکونی ورود نخواهد کرد، گفت: واحد‌های مسکونی طرح ملی مسکن با قیمت‌تمام شده عرضه و به متقاضیان ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.

به گزارش تسنیم، طرح ملی مسکن دارای ابهامات متعددی است؛ از یک سو روند ساخت و ساز این واحد‌ها با توجه به ایراداتی که انبوه‌سازان به قرارداد‌های طرح مذکور وارد کرده‌اند، مشخص نیست. یکی دیگر از ابهامات طرح ملی مسکن به وام ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومانی مربوط می‌شود. سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه، به‌طور مشخص اعلام نکرده این تسهیلات از چه منابعی تامین می‌شود و سود آن چه میزانی است و این‌که آیا تمام بانک‌ها در این طرح حضور دارند یا مانند همیشه بانک مسکن، تنها بانک حامی طرح‌های ساخت و ساز مسکن در کشور خواهد بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: طرح ملی مسکن وام مسکن کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم

 سیدمحمد آقامیری،استاندار قم شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا ۳ هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: ۶۳ هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد را به حدود ۷۱ هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روز‌های آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آنها در استان تصمیم‌گیری شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان