Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@23:03:51 GMT

منوچهر هادی به گلزار: اشکال تو، زیبایی‌ات است!

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۳۴۳۳

منوچهر هادی کارگردان «رحمان ۱۴۰۰» درباره حواشی این روز‌ها در مورد محمدرضا گلزار خطاب به او نوشت: مسیر تو مسیر رو به جلویی است که چشم حسودان و تنگ نظرانت را کور کرده و تو همواره با ادب و احترام با ایشان گفتگو می‌کنی، که این نشان بزرگی توست. اخبار تلویزیون که هم به اشتباه بزرگش پی خواهد برد.   زمان همیشه و اینبار هم همه چیز را به درستی نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشکال تو زیبایی توست که استعداد و توانایی ات را از دید منتقدین سطحی نگرت زیر سوال برده که داشتن و حفظ این زیبایی هم تلاش و لیاقت والبته شاکر بودن می‌خواهد که من شاهدم ومی دآنم که شایسته آنی.   View this post on Instagram

. سلام رضای عزیز. میدانی که چقدر برایم محترمی و می‌دانم که احتیاج به حمایت کسی نداری. چون نقطه اتصال تو جایی است که خیلی‌ها متاسفانه فراموش کردن و به جایی پوچ که خود نیاز به اتصال دارد وصل شدن.مسیر تو مسیر رو به جلویی است که چشم حسودان و تنگ نظرانت را کور کرده و تو همواره با ادب و احترام با ایشان گفتگو می کنی، که این نشان بزرگی توست. اخبار تلویزیون هم به اشتباه بزرگش پی خواهد برد.زمان همیشه و اینبار هم همه چیز را به درستی نشان خواهد داد.اشکال تو زیبایی صورت و سیرت توست که استعداد و توانایی ات را از دید منتقدین سطحی نگرت زیر سوال برده که داشتن و حفظ این زیبایی هم تلاش و لیاقت والبته شاکر بودن می‌خواهد که من شاهدم ومی دآنم که داری و شایسته آنی. بهترینها رو برات میخوام مرد با خدا و با ایمان. یکی آن بالا تو را دوست دارد رفیق دوست داشتنی.

A post shared by منوچهر هادی | Manouchehr Hadi (@manouchehrhadii) on Oct 23, 2019 at 3:55am PDT

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: منوچهر هادی محمدرضا گلزار استعداد بازیگر خواننده زیبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلستان‌های مناطق گرم این خطه آغاز و پیش بینی می‌شود که امسال ۳۸۷ تن گل‌تر برداشت شود.
صفدر صفدری افزود: برداشت گل محمدی از سطح گلزار‌های شهرستان مانه و سملقان، اسفراین و بخش‌هایی از بجنورد آغاز شده است.
وی گفت: در مجموع سطح گلزار‌های آبی گل محمدی بارور ۲۸۹ هکتار و بارور دیم ۸۳ هکتار، گلزار‌های آبی غیربارو ۴۸ هکتار و دیم غیر بارور ۴۱ هکتار است.
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: سالانه در استان ۶۲۱ هزار لیتر گلاب، ۲۲ لیتر اسانس گل محمدی، ۲۹ هزار کیلوگرم گلبرگ خشک و ۱۲ هزار کیلوگرم غنچه خشک تولید و روانه بازار می‌شود.

دیگر خبرها

  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • مردم ایران عصبانی و بیش از اندازه حسود هستند، اگر به زنی نگاه کنی کشته می‌شوی!
  • عکس| منوچهر هادی فیلم بازی می‌کند؟
  • آبروی اصفهان را برده، برخورد قضایی کنید |‌ به عنوان یک سپاهانی خود من شاکی‌ام
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک international Day of the Midwife
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک midwife day
  • (ویدئو) بازگشت مجموعه طلای پادشاهی آسانته به غنا پس از ۱۵۰ سال
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی