Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور جوانان با اشاره به راه اندازی سامانه توانمند سازی و شفافیت سمنهای جوانان گفت: همه پرداخت ها و تایید طرح ها در این سامانه برای اشخاص و نهاد های نظارتی قابل دسترسی است و اگر بخواهیم هم نمی توانیم اعتبارات را ناعادلانه و خارج از چارچوب قواعد به سمنها پرداخت کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ عصر دیروز نشست مشترک محمد مهدی تندگویان با سمن های جوانان استان تهران برگزار شد که سجاد سالک مدیرکل مشارکتهای اجتماعی جوانان و اعظم کریمی مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان و همچنین رضا گلمحمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز در آن حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تندگویان در این نشست و پس از استماع نظرات و مشکلات سمنهای استان تهران با بیان این مطلب که ساختار و رفتار تشکیلاتی و مدنی باید در سمنهای استان تهران صورت بگیرد افزود: ما این ساختار را با تشکیل مجامع استانی و مجمع ملی سمنها بوجود آوردیم اما رفتار سمنهای تهران برای پیگیری مطالباتشان متناسب این ساختار نیست.

وی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجمع سمنهای استان تهران گفت: امیدوارم انتخابات پیش رو طوری انجام شود و افرادی انتخاب شوند که بتوانند رفتار مدنی و سازمانی را در سمنهای تهران نهادینه کنند.

معاون امور جوانان با بیان اینکه ساختار تشکیلاتی مجامع استانی و مجمع ملی سمنهای جوانان با زحمات زیادی به دست آمده افزود: سمنها باید از این ساختار حمایت کنند و آن را جدی بگیرند که اگر این کار را انجام دهند می توانند بدون اتکا به هیچ شخص و یا نهادی کارهای بزرگی انجام دهند.

وی با اشاره به حل موضوعات ثبت شناسه سمنهای جوانان, تشکیل مجمع ملی سمنها, ارتقای 10 برابری اعتبار حوزه جوانان, شبکه سازی تخصصی و رویکرد اشتغالزایی این شبکه ها, کسب کرسی بین المللی در سازمان جوانان کشورهای اسلامی گفت: همه این موارد مشکلات 20 ساله ای بود که در این دو سال حل شد ولی اعتقاد داریم این تازه اول راه است و باید راه را با قدرت ادامه دهیم.

تندگویان با اشاره به تایید موضوع امریه سمنهای جوانان توسط مقام معظم رهبری افزود: شانیت و شخصیتی که سمنهای جوانان با این تایید رهبر معظم انقلاب پیدا کردند بسیار مهمتر از خود موضوع امریه است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه توانمند سازی و شفافیت سمنهای جوانان گفت: همه پرداخت ها و تایید طرح ها در این سامانه برای اشخاص و نهاد های نظارتی قابل دسترسی است و اگر بخواهیم هم نمی توانیم اعتبارات را ناعادلانه و خارج از چارچوب قواعد به سمنها پرداخت کنیم.

معاون امور جوانان افزود: به سمتی می رویم که شبکه های تخصصی سمنها را در قالب تعاونی ها پیش ببریم و در این راه سرمایه گذارانی که روی طرح جوانان سرمایه گذاری می کنند را حمایت می کنیم تا سمنها دیگر درگیر وام و اقساط نشوند.

وی ادامه داد: در عرصه بین المللی بعد از 20 سال که عضو سازمان جوانان کشورهای اسلامی بودیم یک جایگاه کلیدی کسب کردیم و با همه دشمنی هایی که برخی کشورها انجام دادند تا جایگاه ما را بگیرند آن را حفظ کردیم و همین اواخر با بیانیه ای که از سوی این سازمان در مورد اهانت به سرود تیم ملی ایران در بازی با بحرین انجام شد, جوانان کشورهای اسلامی به دلیل دیپلماسی مناسبی که داشتیم این اقدام را محکوم کردند.

معاون امور جوانان با بیان این که با همه مشکلات و دغدغه های کشور امسال بیش از هفت هزار درخواست ثبت تشکل داشته ایم افزود: این آمار قابل توجه نشان می دهد جوانان سمنها را شناخته اند و اقبال صورت گرفته و به حوزه جوانان امیدوار شده اند که این دستاورد بزرگی است و باید از آن حراست کنیم.

تندگویان در پایان گفت: مجامع استانی سمنهای جوانان باید با پرچم جوانان کل استان مناسبات و مطالبات خود را پیگیری کنند اگر با هم و درکنار هم قرار بگیریم می توانیم به درستی بسیاری از کارها را پیش ببریم و مشکلات جوانان را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: دهکده ورزشی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی کشف ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق دپو شده در غرب تهران

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران برنا تندگویان سمن ها سمن های جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است

به گزارش خبرآنلاین، معاون مالی شهرداری تهران اعلام کرد که قرارداد چین ابهامی ندارد و این قرارداد باعث افتخار است.

ایسنا در خبری نوشت: لطف الله فروزنده با حضور در صحن علنی شورای شهر و در واکنش به گزارش خزانه دار شورای شهر در مورد گزارش مالی شهرداری تهران در ۱۱ ماه ابتدایی سال گذشته با بیان اینکه ما به دنبال فرصتی برای ارائه گزارش هستیم، گفت: شهرداری تهران عین بودجه یعنی رقم ۱۱۳ هزار میلیارد تومان را اصلاح کرده است و شهردار تهران نیز به شهرداران مناطق ابلاغ کرده تا سقف بودجه را محقق کنند و حتی تلاش کنند که رقم بیشتری از سقف بودجه محقق شود.

وی با بیان اینکه تمام ارقام متمم بودجه صرف امور سرمایه‌ای شده است، تصریح کرد: ارقام ابلاغی مشخص است و بر اساس آن گزارشی ارائه خواهیم کرد و در تبصره ۱۳ به شهرداری اجازه داده شده که نسبت به تسویه با بانک‌ها اقدام کنند و گزارش آن در تفریغ بودجه ارائه شود که باید بگویم که در این حوزه رقم بدهی حدود ۱۷۹ هزار میلیارد تومان بوده و به عنوان مثال بدهی ۱۶۰ همتی شهرداری به یکی از بانک‌ها به ۱۵ همت رسیده که این کاهش از طریق اعطای ملک و ... بوده است و ما به مانند این رقم بدهی به بانک شهر داشتیم که پرداخت کردیم اما باز هم ۵۰ همت دیگر بدهی داریم.

وی با بیان اینکه واریز برداشت ۲۰ هزار میلیارد تومانی برای ما افتخار است و در این موارد شفاف هستیم، گفت: در گذشته گزارش حسابرسی شرکت‌ها و سازمان‌ها قرائت نمی‌شد اما با تلاشی که انجام دادیم گزارشات حسابرسی ارائه می‌شود و این عملکرد شورا و شهرداری است و افتخار است که بودجه و متمم محقق شده و همه طرح‌های عمرانی اجرایی شده است و در شرایطی قرار داریم که حقوق‌ها هر ماه در روز بیست و ششم پرداخت می‌شود و ما پرداخت بدهی‌ها را بر اساس تبصره ۱۳ انجام دادیم و بر همین اساس هم تسهیلات دریافت کردیم و چه اشکالی دارد اگر تسهیلات اخذ شده برای خرید اتوبوس‌ها باشد.

وی با بیان اینکه شورا سیاست گذار و ناظر بر شهرداری است، گفت: تقاضا دارم که حرمت‌ها رعایت شود چرا که تا کار مشترکی انجام ندهیم برنامه‌ها به نتیجه نمی‌رسد و دیدید که یک فرد مسئله دار موضوعی در مورد قرارداد چین مطرح کرده و اگر سوالی داریم می‌توانیم جلسه برگزار کنیم. چرا که قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست و این خریدها از محل اموال بلوکه شده بود که آن را پیگیری کردیم و هیچ کاری بدون پیگیری محقق نمی‌شود و این افتخار ما است که ۱۰۲ همت سند تحقق بودجه را ثبت کردیم و از اعضای شورا درخواست می‌کنم به گونه‌ای صحبت کنیم که از افتخاری که نصیب مدیریت شهری شده، سخن به میان بیاوریم.

٤٧٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903054

دیگر خبرها

  • بازارگردانی به نفع یا به ضرر بورس؟
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • تربیت متخصص در علوم مختلف و ساختار سازی شیعه از مهم‌ترین اقدامات امام صادق علیه السلام بود
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد