Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: در صداوسیما اراده‌ای برای پرداخت حق پخش و اجرای قوانین مجلس در این مورد وجود ندارد و امیدوارم تمکین کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از وزارت  ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر در جمع روسای فدراسیون های ورزشی سخنانش را درخصوص مراسم راهپیمایی اربعین آغاز کرد و گفت: مراسم امسال باشکوه بسیاری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: جمع کثیری از مردم جهان شیفته این مراسم هستند به طوری که غیر از شیعیان از پیروان ادیان و مذاهب دیگر در این راهپیمایی شرکت کردند.

وزیر ورزش و جوانان توصیح داد: سه و نیم میلیون نفر از هموطنان به این مراسم رفتند و با تدابیری که صورت گرفت مراسم با نظم بیشتری برگزار شد و طی بررسی هایی که انجام دادیم بالای 97 درصد از شرکت کنندگان در مراسم اربعین از خدمات رسانی دستگاه های مسئول رضایت کامل داشتند.

دکتر سلطانی فر درخصوص اقدامات صورت گرفته توسط وزارت ورزش و جوانان برای پذیرایی از زائران کربلا در اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: طی دستورالعملی سه استان خوزستان، ایلام و کرمانشاه آماده پذیرایی شده بودند.

او توضیح داد: موکب هایی که برپا شده بود و مردمی که خدماتی را ارائه می دادند، صحنه های تاریخی و زیبایی را به تصویر کشیدند.

دکتر سلطانی فر در بخش دیگری از سخنان خود افزود:  خوشبختانه با تدبیری که دولت از دو سال گذشته درخصوص ساماندهی و ورود بانوان به استادیوم ها داشت شاهد حضور آنها بودیم. از سال قبل رییس‌جمهور از من خواستند که زمینه حضور بانوان در ورزشگاه ها را با همکاری وزیر کشور فراهم کنیم.

وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: نزدیک به دو سال قبل در بازی با بولیوی شاهد حضور بانوان بودیم و بعد از آن نیز در بازی پرسپولیس و کاشیما بانوان حضور یافته و در این دو بازی همه جوانب در نظر گرفته شد و هیچ مشکل و حاشیه ای وجود نداشت.

وی ادامه داد: در مسابقات جام جهانی فوتبال نیز دو بار برای تماشای بازی تیم‌ ملی ایران خانواده‌ها به ورزشگاه آمدند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه این تجربیات باعث شد که بعد از برگزاری جلسه با نهادهای ذیربط به این‌ تصمیم برسیم که بانوان بتوانند مجددا به استادیوم بیایند و بازخوردهای مثبت حضور زنان در ورزشگاه را مورد توجه قرار داد، وی این نکته را مورد توجه قرار داد که بانوان شرکت کننده در این مسابقه نیز همه ضوابط و ملاحظات را رعایت کردند.

وی دلیل این امر را همدلی و علاقه بانوان نسبت به حضور در ورزشگاه اعلام و بیان کرد: این موضوع اراده نظام، دولت و مردم بود که به وقوع پیوست و امیدواریم که در بازی‌های آینده نیز این اتفاق رخ دهد. 

سلطانی فر در ادامه سخنانش از رییس‌جمهور به خاطر حمایت لازم برای به ثمر رسیدن این کار بزرگ قدردانی کرد و اظهار  داشت: از شورای امنیت کشور، وزیر کشور و نهادهای انتظامی و امنیتی ذیربط تقدیر و تشکر می کنم.

او با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای حضور و ورود بانوان به ورزشگاه‌ها وجود دارد، تاکید کرد: ورزشگاه‌های زیادی در مراکز استان ها داریم مانند امام رضا مشهد، نقش جهان اصفهان، غدیر اهواز، فولاد خوزستان، یادگار امام (ره) تبریز و پارس شیراز که امنیت آنها به خوبی تامین می شود و ورودی و معبر و خدمات مجزا دارند. بنابراین زیرساخت های لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه ها وجود دارد.

سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش درخصوص حق پخش تلویزیونی اظهار داشت: این موضوع بارها بین مسئولان صداوسیما و مسئولین مطرح شده ضمن اینکه با همکاری مجلس شورای اسلامی‌ قرار بر این شد که مجموعه ورزش کشور بتواند از حق پخش تلویزیونی استفاده کند.

وی افزود: از همان ابتدا کمیته های کاری را تشکیل دادیم و بارها خودم و معاونین جلساتی را برگزار کردیم. به هر شیوه ای که صداوسیما گفته بود جلو رفتیم که متاسفانه هیچ گونه همکاری از سمت آنها صورت نگرفت و اراده ای در صداوسیما برای پرداخت حق پخش و اجرای قوانین ذیربط وجود ندارد و امیدوارم به زودی به قوانین تمکین کنند.

بیشتر بخوانید: علت غیبت وزرا در جلسه بررسی یارانه چه بود؟/ موضع دولت در خصوص ایرادات شورای نگهبان به طرح تشکیل وزرات بازرگانی واگذاری استقلال و پرسپولیس به سود ورزش، مردم و دولت خواهد بود/ اگر مدل مصوبه دولت عمل شود، زودتر از پایان سال این اتفاق رخ می‌دهد/ صورت‌های مالی سرخابی‌ها تهیه شده است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بولیوی دولت رییس جمهور ورزش و جوانان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی شعبانی در مراسم معارفه رییس‌ کل جدید دادگستری استان قزوین که صبح امروز در سالن اجتماعات مرکز آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام(ره) قزوین برگزار شد، گفت: از زمانی که بار امانت این مسئولیت را به دوش گرفتیم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و انتظامی توانستیم برخی از مشکلات استان را حل کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در دستگاه قضایی استان با همراهی معاونین و کارکنان صورت گرفته است گفت: داشتن برنامه و ساختار کارآمد با روحیه جهادی دو موضوع مهمی است که می‌توان برای حل مشکلات از آن بهره برد.

رئیس کل سابق دادگستری استان قزوین با بیان اینکه برخی از مشکلات موجود در استان قزوین به فعل و یا ترک فعل مدیران بازمی‌گردد، افزود: یکی از موضوعات چالشی در استان قزوین که دستگاه قضایی ورود پیدا کرد شرکت‌های خودرویی بود که در این بحث، ریسک ها را پذیرفتیم و با کمک شورای تامین این موضوع رو پیگیری و ساماندهی کردیم.

شعبانی اضافه کرد: در برخی موضوعات جلوتر از سیاست های قوه حرکت کردیم و در حوزه عفاف و حجاب جز استان‌های پیشرو و برتر در کشور بودیم.

گفتنی است در پایان این مراسم و با اهدا حکمی از سوی ریاست محترم قوه قضاییه حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به عنوان رییس کل جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد و از خدمات و تلاش های علی شعبانی رییس کل پیشین دادگستری این استان تجلیل به عمل آمد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900680

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد