Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جریان صدر عراق در آستانه تظاهراتی که قرار است فردا جمعه (۲۵ اکتبر) برگزار شود، دستورالعمل‌هایی را برای تظاهرکنندگان صادر کرد.

به نقل از روسیاالیوم، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در پیامی به تظاهرکنندگان خاطرنشان کرد: اگر بار دیگر مورد تعدی قرار بگیرید، آنطور که شایسته است رفتار خواهیم کرد.

مقتدی صدر با صدور بیانیه‌ای در فیسبوک اعلام کرد، توصیه‌هایی به تظاهرکنندگان دارد که شاید این توصیه‌ها مفید واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توصیه ۱۵ ماده‌ای صدر به شرح زیر است:

- من نمی‌خواهم پشت فاسدین باشم بلکه از پدرم آموختم که پشتیبان مصلحان و افراد نیک باشم.

- به برادرانتان که عضو نیروهای امنیتی هستند، گل بدهید.

- روحیه صبوریتان را به خاطر میهن حفظ کنید چرا که وطن‌دوستی از ایمان است.

مراقب اموال عمومی و خصوصی مردم باشید آنها برادرانتان هستند.

-  انسان صالح را نباید با گناه فاسد مورد حمله قرار داد. در دولت اشخاصی هستند که گناهی ندارند و نباید به آنها آسیبی زد.

-  تصویر زیبایی از خود، شعارها و اقدامات خود منعکس کنید.

- خشونت را شما آغاز نکنید، زیرا که فاسد از صلح بیشتر از سلاح بیم دارد.

-  بیشتر مردم و حتی وابستگان احزاب غیر دولتی تمایل دارند با شما مشارکت کنند اما خواسته‌های شما را نمی‌دانند به طور واضح و روشن برای آنها بیان کنید.

- تا حد امکان مراقب خودتان باشید. آزار شما موجب آزار ما می‌شود.

- به هیچکس چه در داخل و چه در خارج عراق اجازه مصادره تلاش‌های خود را ندهید.

-  برادران شما در جریان صدر با تمامی تشکیلات آن در خدمت شما هستند.

- بالابردن سطح خواسته‌ها خوب است به شرط این که حکیمانه و با درایت باشد و مراقب باشید خلائی در امنیت و قانون اساسی ایجاد نشود.

- رخدادها را تا جایی که می‌توانید تصویر برداری و مستند کنید.

- شما را به هماهنگی با عشایر عراقی و نخبگان فرهنگی، ادبی و رسانه‌ای و غیره توصیه می‌کنم.

- کاسه صبر فاسدان سریع لبریز می‌شود اما صبر شما بیشتر است پس به ریسمان الهی چنگ بزنید و ناامید نشوید که حرکت مسالمت‌آمیز شما قوی‌تر از دیوارها و سلاح‌های آنها است.

وی در پایان مجموعه توصیه‌های خود گفت: اگر بار دیگر شما از سوی نیروهای امنیتی مورد تعدی قرار گرفتید، آن موقع آنطور که شایسته و مورد رضایت خدا و شما است، رفتار خواهیم کرد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دور جدید فروش خودرو‌های وارداتی

آفتاب‌‌نیوز :

آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌توانند جهت انتخاب خودرو‌ها به شرح جدول زیر از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ اقدام کنند.

در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ حساب خود را بلوکه نموده اند می‌باشد.

تبصره ۲ - قیمت قطعی خودرو‌های مذکور پس از ارایه کلیه مستندات و مدارک مثبته و براساس آخرین ضوابط و مقررات تعیین و متعاقباً در سامانه بارگذاری خواهد شد.

تبصره ۳ - عدم واریز وجه در هر یک از مراحل ذکر شده و حداکثر ۵ روز پس از فراخوان صورت گرفته، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت بندی سامانه خودرو‌های وارداتی حذف می‌گردد.

تبصره ۴ –کلیه شرکت‌های واردکننده می‌بایست مطابق آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو نسبت به تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان اقدام نمایند در صورت تاخیر در تحویل و ... قرارداد‌های مذکور مشمول جرایم مندرج در آیین نامه فوق خواهند شد.

تبصره ۵ - تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس رتبه ثبت‌نامی قبل متقاضی و اولویت انتخابی خودرو انجام می‌گیرد.

تبصره ۶ - آن دسته از ثبت نام کنندگان خودرو وارداتی که در مراحل قبل انتخاب خودرو انجام داده و در پرتال خود گزینه عدم تخصیص را مشاهده می‌نمایند، در صورت تمایل نسبت به خودرو‌های ارائه شده در جداول فوق در این مرحله خودرو جدید انتخاب کنند.

تبصره ۷ - اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح حسب ماده ۱۹ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات برعایدی سرمایه در اختیار نهاد‌های ذیربط قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیئت علمی ابلاغ شد
  • خزعلی: تصمیم ورود بانوان به ورزشگاه‌ها با نظام بود | ممنوعیت جدید در راه؟
  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیات علمی
  • صداوسیما مکلف به رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر شد
  • رسیدگی به تخلفات در نمایش‌خانگی به ساترا واگذار شد
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • جزئیات دور جدید فروش خودرو‌های وارداتی
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران