Web Analytics Made Easy - Statcounter

الکپروف: لوک اویل به دنبال افزایش همکاری با شرکت انی در جمهوری کنگو است.

 شرکت لوک اویل روسیه سرگرم مذاکره با شرکت آرامکوی سعودی درباره پروژه‌های مشترک احتمالی خارج از روسیه و عربستان سعودی و احتمالا در نقاطی از آفریقاست.

واگیت الکپروف، مدیرعامل شرکت لوک اویل در حاشیه نشست روسیه-آفریقا در سوچی گفت: ما به طور مداوم درباره فرصت‌های مشترک با سعودی‌ها از جمله علایق آن‌ها در کشورهای ثالث در آفریقا مذاکره می‌کنیم اما این مذاکرات هم‌چنان در مرحله مطالعه و گفت‌وگو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: این شرکت‌ها در حال حاضر سرگرم مذاکره درباره همکاری در ازبکستان نیستند.
الکپروف همچنین اظهار کرد: لوک اویل به دنبال افزایش همکاری با شرکت انی در جمهوری کنگو است.
اوایل امسال لوک اویل سهم 25 درصدی در مجوز فراساحلی Marine XII جمهوری کنگو که انی اپراتور آن است و 65 درصد سهم دارد را کسب کرد. شرکت ملی نفت کنگو نیز در این پروژه 10 درصد سهم دارد.
مدیرعامل لوک اویل گفت: این شرکت در بودجه و سایر پارامترهای اقتصادی، قیمت نفت را حدود 60 دلار در هر بشکه پیش‌بینی کرده است، پروژه‌های آفریقایی که این شرکت برای حضور در آن‌ها علاقمند است، در این قیمت از نظر اقتصادی قابل توجیه هستند.
بر اساس گزارش پلاتس، لوک اویل سرگرم برنامه‌ریزی امضای توافق‌های جدید با شرکای آفریقایی در این نشست است و درباره سهمی در دو پروژه تولید در نیجریه با شرکت پتروبراس برزیل مذاکره نکرده است. وزارت نفت نیجریه اعلام کرده که لوک اویل مایل است سهم پتروبراس را خریداری کند.
همچنین خبرگزاری ریانووستی به نقل از مدیرعامل لوک اویل نوشت: وی مخالف هر گونه تغییر در توافق محدودیت عرضه اوپک و متحدانش است. الکپروف گفته است که من موافق حفظ پیمان در شکل فعلی تا آوریل هستم که زمان اجرای توافق محدودیت عرضه به پایان می‌رسد.
منابع آگاه در اوپک به رویترز اعلام کردند این گروه با وجود پایبندی همه اعضا به پیمان فعلی، به دلیل نگرانی‌ها نسبت به رشد ضعیف تقاضا در سال 2020، در نشست رسمی دسامبر خود کاهش بیشتر تولید را مورد بررسی قرار خواهد داد.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Fvp برچسب ها: روسیه ، عربستان ، نفت

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: روسیه عربستان نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استراتژی جدید: نقشه بایرن برای مربیان معروف!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نه چندان خوب بایرن مونیخ در این فصل که باعث شد قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را پس از بیشتر از یک دهه از دست بدهند و از مسابقات جام حذفی آلمان هم کنار بروند باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با توماس توخل در پایان فصل بگیرند. 

جستجو برای یافتن سرمربی جدید برای بایرن و انتخاب جانشین توخل در پایان فصل از همان زمان آغاز شد و نام‌های بسیاری مطرح شد که جدی‌ترین آنها رانگنیک بود اما این مربی هم تصمیم گرفت همچنان در تیم ملی اتریش بماند و به پیشنهاد دریافتی از سوی این باشگاه پاسخ منفی داد. 

حالا روزنامه بیلد خبر داده که مدیران این باشگاه قصد دارند استراتژی جدیدی را پس از این پاسخ منفی به کار بگیرند. آنها به جای در نظر گرفتن یک نامزد و مذاکره صرف با او، قصد دارند به صورت همزمان چند گزینه متفاوت را در نظر بگیرند و مذاکرات را به صورت موازی پیش ببرند. 

مکس ایبرل، مدیر این باشگاه، همچنان علاقه زیادی به همکاری با روبرتو دی زربی دارد و حالا به دنبال مذاکره و به خدمت گرفتن او خواهد بود. این مربی تا سال 2026 با برایتون قرارداد دارد اما بعید است که این باشگاه انگلیسی مانع جدایی او شود.

دیگر خبرها

  • اولین زیان غول گاز روسیه در ربع قرن گذشته
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه
  • استراتژی جدید: نقشه بایرن برای مربیان معروف!
  • ریاض و جاکارتا از اتحادیه اروپا می‌خواهند دارایی‌های روسیه را مصادره نکند
  • اندونزی و عربستان سعودی با مصادره دارایی‌های روسیه مخالفت کردند
  • آمریکا شرکت‌های آذربایجانی را به دلیل کمک به روسیه تحریم کرد
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • روسیه در فروش نفت به هند از عربستان جلو زد