Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکرمی گفت: زمانی که مردم در فرایند امنیت دخیل باشند همواره از این امنیت صیانت خواهند کرد و امنیتی پایدار ایجاد خواهد شد و همه ۸۰ میلیون از آن مراقبت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «بهروز اکرمی» امروز(پنجشنبه2 آبان) در جلسه طرح مشاركت مردم در توسعه نظم و امنيت عمومي استان مركزي ضمن تشکر از اعضای کارگروه که مصوبات جلسات پیشین را پیگیری کردند، گفت: خیرین اگر بخواهند به نیروی انتظامی کمک کنند شاید فقط نگاه مادی مد نظر باشد در حالیکه کمک معنوی چیزی فراتر از این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مرکزی افزود: زمانی که مردم در فرایند تامین امنیت دخیل باشند همواره از این امنیت صیانت خواهند کرد و امنیتی پایدار ایجاد خواهد شد و همه 80 میلیون از آن مراقبت می کنند.

 

 

وی با بیان اینکه اداره کل امنیت و نیروی انتظامی راه های کمک مردم به امنیت کشور را تعریف و پیشنهاد دهند، ادامه داد: خارج از بحث مالی، کمک فکری و مشاوره ای می تواند گام موثری در راستای تحقق تامین امنیت کشور باشد و نیروی انتظامی روز به روز مقتدر تر شود.

 

 

این مقام مسئول تصریح کرد:‌ مشارکت ها صرفا برای جذب کمک‌های مادی نیست، بلکه مردم و گروه های مردمی می توانند کمک های غیرمادی نظیر پشتیبانی، لجستیک، کمک‌های مشورتی، فکری، تجربی و... داشته باشند.

 

 

اکرمی به کمک های نرم افزاری مردم به نیروی انتظامی اشاره و اظهار کرد: دوربین هایی که مردم بر سر منازل و مغازه های خود نصب می کنند می تواند با ساماندهی و افزایش پوشش محیطی در افزایش امنیت موثر باشد.

 

 

جلسه طرح مشاركت مردم در توسعه نظم و امنيت عمومي استان مركزي به رياست اکرمی معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار با حضور مديران و مسئولان مربوطه برگزار شد.

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی مسجد کانون های مساجد اربعین ۹۸ روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند صیانت از کشور امنیت پایدار امنیت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی

تجمع کنندگان با سردادن شعار‌هایی حمایت خود را از طرح نور که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجار شکنی در حال اجراست، اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش برای گسترش آن در جامعه شدند.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان هم در این تجمع گفت: نیرو‌های خدوم و انقلابی انتظامی که در همه صحنه‌ها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، اینبار هم با اجرای طرح نور به موضوع عفاف و حجاب به عنوان دغدغه آحاد مردم ورود کردند.

حجت الاسلام حقیقی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، افزود: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.

وی چادر برای زنان را یک زینت برشمرد و گفت: حجاب مانعی برای پیشرفت نیست و در کنار عفت و پاکدامنی زنان، مردان هم باید غیرت داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان هم گفت: ما برای دفاع از ارزش‌هایی که شهدای ما جان خود را در راه آن فدا کردند، سوگند یاد کرده ایم.

سردار جاویدان افزود: اگر همه دستگاه‌ها به وظیفه و مسئله اجتماعی و فرهنگی خود در این زمینه عمل کنند، عفاف و حجاب در جامعه نهادینه می‌شود.

وی با اشاره به گردش پذیر بودن هرمزگان گفت: هر کسی در هر صنف و جایگاهی باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از بی حجابی تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: وعده صادق سند معتبری در تاریخ ایران است که ابهت رژیم کودک کش صهیونیستی که خود را پنجمین ارتش مقدر دنیا معرفی می‌کند، فرو ریخت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است