Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، یدالله قاری‌زاده عملکرد دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در جریان سفرهای تابستانی امسال را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر استان، در ۶۵۰ مورد به صورت محسوس و نامحسوس بر عملکرد دستگاه‌ها در این ایام نظارت کرده است.

وی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در جریان سفرهای تابستانی توسط ۷ تیم کارشناسی انجام شد، افزود: نظرات و شکایات مسافران نیز در این ارزیابی لحاظ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم‌های کارشناسی در این مدت از مراکز خدمات‌رسان از قبیل پایانه‌های مسافری، فرودگاه، راه‌آهن، هتل‌ها و مراکز اقامتی، رستوران‌ها، پایگاه‌های ثابت و سیار امداد و نجات، آتش‌نشانی‌ها، بانک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی، جایگاه‌های سوخت، مراکز انتظامی، راهداری‌ها و ادارات خدمات‌رسان بازدید و میزان آمادگی و عملکرد آنها را ارزیابی کردند.

قاری‌زاده خاطرنشان کرد: در ایام تابستان سامانه ۱۱۱ و شماره تلفن‌های دفتر بازرسی استانداری نیز نظرات، شکایات، پیشنهادها و انتقادهای مسافران و سایر شهروندان را دریافت کردند.

دبیر کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر استان همچنین از تشکیل ستادهای تسهیلات سفر در همه شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان‌ها نیز ۲۴ ساعته در آمادگی کامل بوده و دستگاه‌های خدمات‌رسان در مناطق و محورهای مواصلاتی مختلف حضور کامل داشته‌اند.

وی، وضعیت راهنمایی و هدایت میهمانان و گردشگران و همچنین نظم و امنیت عمومی مسافران و شهروندان را نیز قابل قبول عنوان کرد و گفت: اقامت‌گاه‌ها و مراکز دیدنی روستاهای هدف گردشگری آماده پذیرایی مناسب از میهمانان بوده‌اند.

قاری‌زاده اظهار داشت: با همکاری دستگاه‌های مسئول بیش از ۲۰ جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی در شهرستان‌های استان برای استفاده گردشگران و شهروندان استان برگزار شد که تاثیر بسزایی در جذب گردشگر به مناطق گردشگری استان داشت.

کد خبر 4754913

منبع: مهر

کلیدواژه: سفرهای تابستانی استانداری آذربایجان شرقی تبریز اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر ایلام زائران اربعین قزوین گرگان شهرکرد سانحه تصادف استانداری سمنان شیراز بازگشت زائران اربعین موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد

ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان گفت: شهردار نمونه براساس دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

عنایت میرزایی به تجلیل از شهرداران نمونه استان در آیین گرامی‌داشت شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: انتخاب شهردار برتر بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این دستورالعمل تعداد شهرداران انتخابی بیش از یک شهرداری خواهد بود.

مدیرکل دفتر شهری استاندار گفت: با توجه به این دستور عمل در لرستان از ۷شهرداری تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • نگاهی به سنجه‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران