Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@19:48:07 GMT

کشف بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در شازند

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۴۸۲۹

کشف بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در شازند

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق شامل ۱۸۰ هزار عدد بادکنک، تعدادی تلویزیون و اقلام خوراکی در عملیات پلیس شازند خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفتگو دیار آفتاب؛ گفت:‌ با تداوم برنامه ریزی های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، تیمی از مأموران پلیس شهرستان شازند، یک دستگاه خودروی اتوبوس حامل بار قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۸۰ هزار عدد بادکنک، ۱۹۰ بسته پشمک، ۴ دستگاه تلویزیون و تعدادی کارتون میوه موز که فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی بود، کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد احمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیرهای عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

وی افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضائی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

کد خبر 6089856

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد