Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوان پایه با اشاره به اینکه بخشی از محور بهبهان بالاتر از روستای سعادت آباد، دوربرگردان حوالی ایستگاه برق ساران مسدود می شود، گفت: این محور به دلیل ساخت فیلم سینمایی مسدود می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علی خان پایه» امروز در جمع خبرنگاران از انسداد بخشی از محور گچساران به بهبهان در اوایل آبان ماه سال جاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه بخشی از محور بهبهان بالاتر از روستای سعادت آباد، دوربرگردان حوالی ایستگاه برق ساران مسدود می شود گفت: این محور به دلیل ساخت فیلم سینمایی مسدود می شود.

 

وی با بیان اینکه لاین رفت محور گچساران به بهبهان از تاریخ ۱۱ آبان ماه به مدت چهار روز مسدود خواهد شد، ادامه داد: لاین برگشت این مسیر برای تردد به صورت موقت دو طرفه خواهد شد.

 

خان پایه گفت: بخشی از محور گچساران به بهبهان از ساعت ۶ صبح الی  ۱۸ شب مسدود می شود و در این راستا پلیس راه و راهداری با نصب علائم رانندگی و هشدار دهنده در این مسیر از حوادث و مشکلات ترافیکی جلوگیری می کنند.

 

بنابراین گزارش: «خروج» جدیدترین اثر ابراهیم حاتمی کیا است که پس از طی مراحل پیش تولید، جلوی دوربین رفت

 

عوامل فیلم سینمایی «خروج» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: ابراهیم حاتمی کیا، تهیه کننده: حبیب والی نژاد، مجری طرح و مدیر تولید: عبدالله شهباززاده، دستیار کارگردان و برنامه ریز: علیرضا صالحی، مدیر فیلمبرداری: آئین ایرانی، صداگذار: علی‌رضا علویان، چهره پرداز: مهرداد میرکیانی، تدوین: عماد خدابخش، جلوه های ویژه میدانی: رضا ترکمان، جلوه های ویژه بصری: محمد برادران، طراح لباس: مارال جیرانی، طراح صحنه: مجید علی اسلام، منشی صحنه: آرزو قربانی، مدیر تدارکات: حیدرضا سرپیران.

 

از بازیگرانی که تا به حال در این پروژه حضور خواهند داشت، فرامرز قریبیان، پانته‌ آ پناهی‌ ها و محمد فیلی است.

 

با توجه به اخباری که درباره داستان فیلم منتشر شده، به نظر می‌رسد که این فیلم حاتمی‌کیا دارای مضمونی با عدالت اجتماعی باشد.

 

کاری شبیه به آژانس شیشه‌ای که نگاهی منتقدانه نسبت به وضعیت موجود اجتماعی و سیاسی دارد.

 

«خروج» بیستمین فیلم ابراهیم حاتمی کیا در مقام کارگردان در سینمای ایران است.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی مسجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز اربعین ۹۸ اصفهان گچساران به بهبهان محمد فیلی پانته آ پناهی ها خروج گچساران عدالت اجتماعی ابراهیم حاتمی کیا فرماندار فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ۵۰ رقم بذر جدید معرفی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، نصرت الله حیدر پور ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ایستگاه اصلی تولید بذر در منطقه گرمسیری و نیمه گرمسیری است و در حال حاضر ۱۳ رقم گندم نان و دوروم، ۱۲ رقم جو، دو رقم عدس، دو رقم نخود، یک رقم کلزا، یک رقم خلر، یک رقم ماش علوفه‌ای در طبقات مختلف بذری تکثیر کرده است.

وی بیان داشت: بذر پرورشی دو و سه برای تکثیر گسترده به ۱۷ استان کشور منتقل می‌شود.

حیدر پور با بیان اینکه پردیس تحقیقات و آموزش کشاورزی و سایت ملی دیم گچساران ۱۴۰ هکتار مساحت دارد، گفت: این سایت، سایت اصلی به نژادی بوده و ارقام مختلف گیاهان زراعی همچون گندم نان، گندم دوروم، جو، عدس و نخود، گیاهان روغنی، علوفه و … را برای کاشت در دیمزارهای گرمسیری و نیمه گرمسیری کشور معرفی و تکثیرمی کند.

وی افزود: ۱۵ لاین در حال معرفی در این پردیس وجود دارد که پس از طی مراحل مربوط به عنوان ارقام جدید معرفی می‌شوند و این ارقام ویژگی نیاز آبی کمتر در مقایسه با ارقام آبی و تحمل بیشتر به شرایط تنش گرمایی انتهای فصل را دارند.

حیدر ور تصریح کرد: این ارقام با یک تا سه آبیاری تکمیلی می‌توانند عملکردی برابر و گاهی بیشتر از ارقام آبی داشته باشند.

وی افزود: به دلیل استقبال کشاورزان در دیمزارها و حتی در اراضی آبی شده ارقام معرفی شده این پردیس سطح نفوذ بالایی داشته و این پردیس به عنوان یکی از سایت‌های اصلی تولید بذور هیبرید ذرت در جنوب کشور است و هرساله بخش قابل توجهی از نیاز بذری ذرت کاران در جنوب کشور از بذر تولید شده از این پردیس تأمین می‌شود.

کد خبر 6089977

دیگر خبرها

  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • دولت انگلیس بخشی از محور نسل‌کشی در غزه است
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • مناطق گردشگری شهر بهبهان + فیلم
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ۵۰ رقم بذر جدید معرفی کرد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم