Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@07:38:25 GMT

دو انتصاب در فدراسیون بسکتبال

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۵۶۴۱

دو انتصاب در فدراسیون بسکتبال

خبرگزاری میزان- رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال سرپرست دپارتمان مسابقات آقایان و عضو کمیته فنی فدراسیون بسکتبال را معرفی کرد. تاریخ انتشار: 12:32 - 02 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۱۷۰۹

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال طی احکامی جداگانه احمد نوروزی و اسداله لارودی را به ترتیب به عنوان سرپرست دپارتمان مسابقات آقایان و عضو کمیته فنی فدراسیون بسکتبال منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم احمد نوروزی آمده است:
جناب آقای احمد نوروزی
با سلام؛ احتراما با عنایت به تجربه، تخصص و شایستگی جنابعالی و پیشنهاد دبیر فدراسیون بسکتبال و تائید اینجانب، به موجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دپارتمان مسابقات آقایان فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌شوید.

همچنین در حکم اسدالله لارودی آمده است:
جناب آقای اسداله لارودی
با سلام؛ احتراما با عنایت به تجربه، تخصص و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان "عضو کمیته فنی فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌شوید. امید است با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها در توسعه و ارتقاء بسکتبال موفق باشید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسکتبال فدراسیون بسکتبال میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیأت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

کد خبر 6088625 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران