Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، بابک محبوب علیلو در نشستی با مدیران و مسئولان نمایندگی شرکت‌های بیمه در استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: برای برخورد و مقابله با این قبیل تصادفات صوری و جعلی لازم است ضمن آسیب شناسی، هرچه زودتر طرح کارشناسی پیشگیری از تصادفات با محوریت دادسرا توسط شرکت های بیمه و با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان تدوین و عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رفتارهای متضمن قانون گریزی و قانون ستیزی با هر انگیزه ای به نفع جامعه نیست و شرکت های بیمه باید ضمن خودداری از پرداخت هرگونه خسارت بابت تصادفات صوری و ساختگی، در پرداخت خسارت های واقعی به زیان دیده ها و بر اساس آراء محاکم تسریع کنند و هیچ گونه تعلل در این زمینه قابل قبول نخواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ادامه داد: تا زمانی که وضعیت موجود آسیب شناسی و علت افزایش تصادفات ساختگی در شهرهای استان ریشه یابی نشود، اقدامات و نسخه های کنونی مثمر ثمر نخواهد بود.

علیلو بر ضرورت ایجاد حساسیت نسبت به این قبیل تصادفات (تصادفات صوری و جعلی) در جامعه تأکید و خاطرنشان کرد: هرگونه وصول و ایصال بلاوجه و صوری در این ارتباط غیرقانونی بوده و با افراد و باندهایی که تلاش دارند با صحنه سازی های ساختگی از شرکت های بیمه اخاذی کنند به شدت برخورد خواهد شد.

وی به شرکت های بیمه اطمینان داد که دادستانی و واحدهای قضایی و انتظامی استان از اقدامات آنان در مقابله با پدیده تصادفات ساختگی حمایت می کند و خود شرکت های بیمه هم باید در این زمینه پیشقدم باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان شرقی همچنین به ماده ۲۳ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و بند الف تبصره ده ماده واحده قانون بودجه سال های ۹۷ و ۹۸ اشاره و از اختصاص نیافتن وجوه حاصله از آن ها به استان انتقاد کرد.

وی گفت: این مورد بارها در جلسات مشترک با مسوولان اجرایی مربوطه استان درخواست شده، اما تاکنون نسبت به اجرای آن اهتمام نشده است.

وی تأکید کرد: سهم استان از محل اعمال ماده و تبصره مذکور که به خزانه داری کل واریز می شود باید اخذ و در راستای توسعه زیرساخت های استان از جمله راه ها و برای پیشگیری ازحوادث رانندگی هزینه شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت فرهنگ در جامعه و نقش آن در کاهش آسیب های اجتماعی و ترافیکی ضرورت توسعه فرهنگ رانندگی و نیز اهتمام به امر آموزش و اطلاع رسانی از سوی شرکت های بیمه تأکید کرد.

فرامرز قهرمانی رییس شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان آذربایجان شرقی ضمن ارائه گزارشی از تازه ترین وضعیت صنعت بیمه استان، خواستار حمایت های قضایی از شرکت های بیمه به ویژه در برخورد با تصادفات ساختگی شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی انقلاب دادسرا شرکت های بیمه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت انجمن‌های تخصصی از کنگره کنسرژنومیکس

به گزارش خبرگزارس علم و فناوری آنا، بهروز حاجیان طهرانی نایب رئيس انجمن واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی کشور و مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان به همراه وحید یونسی مدیرعامل یک شتاب‌دهنده‌ نوآوری با حضور در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر ضمن بازدید از توانمندی‌های آمپر، با استارت‌آپ‌ها و شتاب‌دهنده‌های مستقر دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار پرویز کرمی مدیرعامل کارخانه نوآوری آمپر و دبیر تجاری سازی دومین کنگره بین المللی کنسرژنومیکس، ضمن تشریح اهداف کنگره بر شکل گیری اکوسیستم فناوری‌ها و نوآوری‌های حوزه پیشگیری و درمان سرطان در کشور تاکید کرد.

دبیر کمیته تجاری سازی کنگره کنسرژنومیکس همچنین افزود: ما در این کنگره ضمن برگزاری یک نمایشگاه با حضور شرکت‌های مرتبط با موضوع پیشگیری و درمان سرطان و اولین جشنواره استارت‌آپی تحت عنوان جشنواره ایده تا استارت‌آپ کنسرژنومیکس را در دست اقدام داریم که در ایجاد شبکه موثر فناوری و نوآوری در این حوزه تلاش خواهیم داشت تا از وجود و توانایی انجمن‌های تخصصی مرتبط با موضوع، در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپی بهره‌گیری کنیم.

مدیرعامل کارخانه نوآوری آمپر برنقش حمایت هلدینگ رایزکو و شخص دکتر صمدی به واسطه سال‌ها فعالیت موثر و در امور خیریه‌ای و به‌ویژه در حوزه پیشگیری و کمک ما به درمان سرطان سینه بانوان در خیریه راز و شرکت دی‌دی واتر از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ رایزکو اشاره داشت.

در ادامه این نشست دکتر حاجیان طهرانی با بیان اینکه رسیدگی به مسئله سرطان در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، به تجمیع امکانات و توانمندی‌های مردمی و مشارکت شرکت‌های بزرگ در کنار امکانات دولتی اشاره و آمادگی انجمن واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی کشور  را برای حمایت از کمیته تجاری‌سازی و صنعت شرکت‌های مرتبط اعلام کرد.

همچنین در این نشست، درباره راهکار‌ها و دغدغه‌های مرتبط با درمان، پیشگیری و شخصی سازی درمان بیماری سرطان، بحث و بررسی شد و درباره ایجاد راه‌های دیگر حمایتی و فعالیت‌های نوآورانه برای تجاری سازی محصولات و خدمات مرتبط با درمان بیماری سرطان و گسترش این حمایت ها، اکوسیستم و شبکه فناوری‌های مرتبط برنامه‌ریزی و گفت‌وگو شد. 

دومین کنگره کنسرژنومیکس به ریاست مصطفی قانعی، با محور‌های تشخیص مولکولی، پزشکی شخص محور، درمان هدفمند و بیومارکر‌های سرطان، از ۲ تا ۴ آبان ماه ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود. 

این رویداد در سه بخش علمی، تجاری سازی و مسوولیت پذیری اجتماعی، میزبان علاقه‌مندان خواهد بود و کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر مسوولیت تجاری سازی این رویداد را برعهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری برای سواد سلامت خبرنگاران، دارایی عظیمی برای جامعه محسوب می‌شود
  • تصادفات نیازمند کروکی/ آنچه رانندگان باید بدانند
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • حمایت انجمن‌های تخصصی از کنگره کنسرژنومیکس
  • قانون اصلاحی بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی ابلاغ شد