Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادعلی تاتار روز پنجشنبه در جلسه بررسی روند ساخت و ساز  مسکن مهر شهرستان قصرشیرین در محل فرمانداری، افزود: پروژه ۳۰۰ واحدی مسکن مهر قصرشیرین روند طولانی را طی کرد و با وجود اعلام های قبلی مبنی بر واگذاری ۱۶۰ واحد آن تا اول مهرماه امسال به دلیل بازگشایی مرز خسروی و تردد ۳۰۰ هزار تن زائر از این مرز و درگیر شدن ادارات خدمات رسان در این حماسه بزرگ بحث واگذاری انشعابات آب و فاضلاب، برق و گاز به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: تاکید استاندار کرمانشاه بر تسریع در واگذاری این پروژه به مالکان است و از این رو یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل زلزله به این طرح  اختصاص یافته است.

فرماندار قصرشیرین گفت: همچنین ۵۰۰ میلیون تومان دیگر از محل اعتبارات متوازن استان کرمانشاه برای این کار اختصاص یافت.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه هم در این جلسه گفت: این طرح از سال ۹۱ شروع به کار کرد ولی به یک طرح زمانبر تبدیل شد.

بابک عاطفی افزود: زلزله سال های گذشته و گرانی مصالح ساختمانی هم از دیگر عوامل زمانبر شدن طرح شد.

او اظهار داشت: در آخرین جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه مقرر شد افزایش قیمتی برای این طرح در نظر گرفته شود.

وی گفت: هم اکنون ۱۲۵ واحد آن از نظر پیمانکار آماده تحویل است اما مشکل انشعابات آب و فاضلاب و برق دارد که با آماده شدن بقیه واحدها تا ۲ هفته دیگر مشکل همه ۱۶۰ واحد حل و این واحدها به مالکان واگذار می شود.

متقاضیان مسکن مهر در قصرشیرین منتظرند تا شاهد همت مسئولان برای تکمیل پروژه های نیمه کاره مسکن مهر باشند تا این طرح زودتر به نتیجه برسد و کسانی که سال ها در حسرت یک سر پناه شخصی بوده اند، به آرزوی دیرینه شان دست یابند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد. 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قصرشیرین پروژه ساختمانی مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از پیش‌بینی آخر هفته‌ای بارانی برای کرمانشاهیان خبر داد و گفت: دمای هوا در استان کرمانشاه کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از خروجی مدل‌های هواشناسی، سامانه بارشی حاکم در جو منطقه، همچنان تا شنبه هفته آینده، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که غالباً طی ساعاتی از ظهر تا اواخر وقت هر روز و در نیمه شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در روز جمعه و در مناطق یاد شده، با رگبار تگرگ، آب‌گرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: روز یکشنبه موقتاً از شدت بارندگی در سطح استان کاسته می‌شود، اما روزهای دوشنبه و سه‌شنبه و با گذر موج ناپایدار دیگری مجدد شاهد بارش‌هایی همراه با رعدوبرق، بویژه در نیمه شرقی استان خواهیم بود.

زورآوند اضافه کرد: دمای روزانه‏ هوا که تا پایان هفته به شکلی نسبتاً محسوس کاهش پیدا‬ می‌کند، روزهای شنبه و یکشنبه روند افزایشی خواهد داشت.

کد خبر 749761

دیگر خبرها

  • تحویل ۱۴۸۳ سند نهضت ملی مسکن و ۱۰۰۰ فقره سند مالکیت در شهرک علوی
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • ۱۷۰ هزار طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید کشور فعال است
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه