Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- "مایکل لینک" گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل متحد بامداد پنجشنبه خواستار تحرک جوامع جهانی برای پایان‌دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اینترنتی سازمان ملل متحد، لینک در گزارشی که چهارشنبه شب به مجمع عمومی این سازمان ارائه کرد، افزود: شرایط کنونی که اسرائیل بوسیله سیاست اشغال و الحاق سرزمین ها به خاک خود در پیش گرفته است، بدون دخالت مجامع بین المللی همچنان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل متحد تصریح کرد:جامعه جهانی قطعنامه‌ها و بیانیه‌های متعددی را در محکومیت اشغالگری اسرائیل صادر کرده اند، اما مدت‌هاست، فعل با عمل منطبق نیست.
لینک گفت:اشغالگری اسرائیل با قدمت 52 سال، طولانی ترین اشغالگری در تاریخ جهان معاصر است، اقدامی که با مصونیتی همراه است که نظامیان اشغالگر اسرائیل از آن برخوردار هستند.
وی ادامه داد: تکیه اسرائیل بر روی ضعف اراده سیاسی جامعه جهانی بویژه کشورهای غربی و صنعتی استوار است و آنها اقدامی برای پایان‌دادن به اشغالگری کامل رژیم تل آویو انجام نمی‌دهند.
گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل اظهار کرد: مادامی که اسرائیل دست از اقدام اشغالگرانه خود نکشد، جامعه جهانی باید تدابیر خود علیه رژیم تل آویو را اجرا و آن‌ها را شدیدتر کند.
لینک شرایط انسانی در نوار غزه را وخیم توصیف کرد و با اشاره به راهپیمایی بزرگ بازگشت افزود: از مارس 2018 تاکنون بیش از 200 فلسطینی توسط نظامیان اسرائیلی کشته شدند.
گزارشگر حقوق بشر سازمان مل در پایان خواستار توجه بیشتر جامعه جهانی به تخریب منازل فلسطینی‌ها و احداث واحدهای جدید شهرک‌سازی در کرانه باختری و بخش شرقی قدس توسط رژیم تل اشغالگر شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان ملل اشغالگری صهیونیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان کنفرانس همکاری اسلامی در بیانیه پایانی نشست دیشب خود بار دیگر نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرده و خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد.

۵۷ کشور حاضر در سازمان همکاری‌ اسلامی در بیانیه پایانی پانزدهمین نشست سران خود که در شهر بانجول پایتخت گامبیا برگزار شد، خواستار افزایش فشارهای سیاسی و دیپلماتیک و حقوقی و اعمال تحریم در تمامی سطوح اقتصادی و ورزشی و فرهنگی و بین المللی ضد رژیم صهیونیستی شدند.

این بیانیه نسل کشی ضد غزه و کشتار و کوچ اجباری فلسطینیان در این منطقه از سوی نظامیان صهیونیست را محکوم کرده و خواستار برقراری فوری و غیر مشروط آتش بس در اراضی فلسطین و صدور مجوز برای ورود کمک‌های انسان‌دوستانه شدند.

این نشست که طی روزهای شنبه و یکشنبه با شعار «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفتگو برای توسعه پایدار» برگزار شد، اتخاذ تدابیر لازم برای حمایت از هویت اسلامی قدس شریف در برابر تلاش‌های یهودی‌سازی دشمن صهیونیستی را خواستار شد.

حاضران در این نشست همچنین از گسترش تلاش‌های جامعه بین‌الملل برای به رسمیت شناختن دولت فلسطین و دستیابی آن به عضویت کامل در سازمان ملل متحد حمایت کرده و از جامعه جهانی خواستند تا اقدامات نژادپرستانه اسرائیل در اراضی تاریخی فلسطین را جرم قلمداد کند.

خبرگزاری آناتولی در خبری غیر رسمی به نقل از برخی منابع گزارش داد که سازمان همکاری‌های اسلامی با درخواست برخی اعضای خود برای مداخله در شکایت مطرح شده ضد اسرائیل در دادگاه لاهه موافقت کرده است.

این منابع می‌افزایند که در این اجلاس همچنین تاکید شده است دولت‌هایی که با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کنند، در جنایت‌ها و نسل کشی این رژیم همدست هستند. این منابع می‌افزایند که تصمیم لازم برای حمایت از فلسطینیان در این اجلاس اتخاذ شده است.

کد خبر 6097807

دیگر خبرها

  • ظرفیت اقتصادی جهان اسلام برای پایان اشغالگری در فلسطین
  • طالبان خواستار واگذاری جایگاه افغانستان در بهداشت جهانی شد
  • طالبان خواستار دریافت کرسی در سازمان جهانی بهداشت
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • اگر آمریکا نبود اشغالگری اسرائیل در ۷ اکتبر پایان یافته بود
  • دانشجویان آمریکایی، خواستار انتفاضه جهانی
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح
  • آمریکا: خسارت حمله به رفح فراتر از حد انتظار است/ سازمان جهانی بهداشت: حمام خون به راه می‌افتد
  • سازمان جهانی بهداشت: در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد