Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ سرپرست شرکت ماشین‌سازی تبریز اعلام کرد: بزرگترین قرارداد صادراتی تاریخ فعالیت این شرکت به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون دلار با یک شرکت سوریه‌ای امضا شد.
ناصر فرج زاده روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس این قرارداد در طی ۶ سال شرکت ماشین سازی تبریز دستگاه های ابزار CNC به شرکت سوری تحویل می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شرکت ماشین سازی تبریز با ابراز خرسندی از انعقاد این قرارداد صادراتی، اظهار داشت: این قرارداد بزرگ نقطه عطفی در جهت حرکت شتابان ماشین سازی تبریز به سوی روزهای اوج این صنعت بزرگ و مهم ملی بوده و اجرای دیگر پروژه های صنعتی مهم و بین المللی را به دنبال خواهد داشت. فرج زاده خاطرنشان کرد: این قرارداد پس از انجام مذاکرات فشرده یک هفته ای با حضور جمعی از مدیران این شرکت مادر صنعت در تهران و تبریز با حضور مقام های ارشد شرکت سوریه ای به امضا رسیده است.به دنبال واگذاری گروه ماشین سازی به صندوق بازنشستگی فولاد کشور و تغییر مدیریت و انتصاب سرپرست شرکت ماشین سازی تبریز، گام های اساسی برای پیشرفت و رسیدن به اوج و دوران طلایی شروع شده است که عقد قرارداد صادراتی نشانگر این امر مهم است.
گروه ماشین سازی تبریز با بیش از ۵۰ سال قدمت یکی از بزرگترین کارخانه‌های شهر تبریز واقع در قراملک و تولیدکننده انواع ماشین‌های صنعتی همانند انواع ماشین‌ابزار، کمپرسورهای صنعتی، پمپ‌های آب، الکترو موتور، لیفت تراک، انواع موتورهای دیزلی، ماشین آلات نساجی، ماشینهای تراش، ماشینهای فرز، ماشین های مته، قطعات ریخته و دستگاه‌های سی ان سی است.این کارخانه در سال های اخیر به دلیل واگذاری های نادرست با مشکلات متعددی در مسیر فعالیت خود مواجه بوده است. برچسب ها: ناصر فرج زاده ، ماشین‌سازی تبریز ، سوریه‌

منبع: خرداد

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین دودی ؛ نخستین لکوموتیو ایران

تین نیوز

 نخستین قرارداد راه اندازی راه آهن در ایران مربوط به راه آهن تهران به شهر ری به طول ۸۷۰۰ متر بود که در سال ۱۲۶۱ شمسی از سوی ناصرالدین شاه قاجار به فابیوس بوآتال فرانسوی واگذار شد.

 بوآتال چند سال بعد قرارداد خود را به شرکت بلژیکی «آتلیرز دِ توبیز» واگذار کرد و این شرکت براساس قراردادی ۹۹ ساله دست به احداث خط آهنی زد که زائران تهرانی را به شهر ری و زیارت حضرت عبدالعظیم می برد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز،  برای راه اندازی قطار، ۴ لکوموتیو بین سال های ۱۲۶۵ تا ۱۲۸۳ شمسی وارد ایران شد که اولین لوکوموتیو را «پارس» نام گذاری کرده بودند.

 این خط آهن تا اوایل دوره رضاشاه فعال بود و کار می کرد و بعد برای همیشه از دور خارج شد و فقط بقایای آن در معدود بخش های مسیر تهران به شهر ری باقی است.

 این تصاویر همان قطار قدیمی یا «ماشین دودی» است. یکی آن را در حال عبور از دروازه شهر ری نشان می دهد و دیگری، قطار متوقف شده در ایستگاه تهران را به نمایش می گذارد.

 عکس از: آنتوان سوریوگین

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • (ویدئو) یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد!
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • ماشین دودی ؛ نخستین لکوموتیو ایران
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه