Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر مشاور عربستان در امور خارجه در اظهاراتی ضد ایرانی گفت که تنها راه آوردن تهران پای میز مذاکره، اعمال فشار حداکثری است.

به گزارش ایسنا، عادل الجبیر وزیر مشاور عربستان در امور خارجه در گفت‌وگو با روزنامه لیبراسیون فرانسه گفت: سیاست "جلب رضایت" ایران کارساز نیست و تنها راه برای آوردن این کشور پای میز مذاکره اعمال فشار حداکثری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، جبیر همچنین مدعی شد که حصول یک توافق میان دولت مستعفی منصور هادی (در یمن) و شبه‌نظامیان برای پایان دادن به درگیری‌ها بر سر قدرت در بندر جنوبی عدن نزدیک است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عادل الجبیر مذاكره فشار حداکثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۵۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید ویژه از یک پرسپولیسی‌؛ او مدعی آقای گلی است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آویسپا فوکوئکا امروز (جمعه) در هفته یازدهم جی لیگ ژاپن، میزبان تیم گامبا اوزاکا بود و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. شهاب زاهدی مهاجم ایرانی در دقیقه ۲۲ از زمین خودی دروازه حریف را گشود.

به گزارش ایسنا، به این ترتیب فوکوکا برای اولین بار در پنج بازی اخیرش پیروز شد و گامبا اوزاکا دومین شکست متوالی خود را متحمل شد.

این ششمین گل زاهدی در این فصل لیگ بود تا رسانه‌های ژاپنی به درخشش این بازیکن ایرانی در فصل جاری جی لیگ اشاره کنند و او را یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گلی در این فصل بدانند.

شهاب زاهدی در نقل و انتقالات زمستانی راهی جی لیگ شد تا اولین ایرانی تاریخ لیگ ژاپن لقب گیرد.

تیم آویسپا فوکوئکا با این پیروزی، ۱۵ امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر در رده نهم قرار گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902424

دیگر خبرها

  • فشار وزیرجنگ اسرائیل بر نتانیاهو برای پذیرش آتش بس در غزه
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • اوکراین مدعی خسارت یک میلیارد دلاری شد
  • «نمی‌توان با میانگین معدل ۱۲ مدعی الگوی جهانی بود»
  • ترکیه: از تمام ابزار‌ها برای اعمال فشار به اسراییل استفاده می‌کنیم
  • ترکیه: از تمام ابزارها برای اعمال فشار به اسراییل استفاده می‌کنیم
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • تمجید ویژه از یک پرسپولیسی‌؛ او مدعی آقای گلی است!
  • دست بالای رُم برای پایین آوردن رقم بند خرید آزمون