Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@02:30:14 GMT

اشتغال2درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۵۹۷۰

جدیدترین آمار منتشر شده از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران حاکی از افزایش حدود دو درصدی در واحدهای به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کل کشور در شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته است. ناطقان: طبق این آمار تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی مصوب تا پایان نیمه اول امسال ۹۹۳ ناحیه و شهرک بوده که نسبت به تعداد آن‌ها تا پایان سال گذشته، تغییری نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین در شش ماهه نخست امسال ۹۱۸ واحد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کل کشور به بهره‌برداری رسیده که حدود ۱۳.۷ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته که در آن ۸۰۷ واحد به بهره‌برداری رسیده بود، افزایش داشته است.

آمارها نشان می‌دهد در حال حاضر ۸۹۷ هزار و ۵۷۲ نفر در واحدهای به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مشغول به کار هستند. از طرف دیگر اشتغال ایجاد شده در واحدهای به بهره‌برداری رسیده در شش ماهه اول سال جاری ۱۴ هزار و ۵۲۵ نفر و در مدت مشابه سال گذشته، ۱۴ هزار و ۲۵۵ نفر بوده است که حاکی از افزایش ۱.۹ درصدی در این بخش در سال جاری است.

میانگین اشتغال هر واحد نیز تا پایان شهریور ماه امسال ۲۰ نفر عنوان شده است.

از طرف دیگر طبق آمار منتشر شده از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در شش ماهه اول امسال سه هزار و ۴۶۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در واحدهای به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سرمایه‌گذاری شده که نسبت به شش ماهه اول سال گذشته، ۵.۷ درصد افزایش داشته است. میزان سرمایه‌گذاری در واحدهای به بهره برداری رسیده در نیمه اول سال گذشته سه هزار و ۲۷۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

میزان سرمایه‌گذاری کل واحدهای به بره‌برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تا پایان شهریور ماه امسال نیز ۱۵۱ هزار و ۷۴۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

با این وجود میانگین سرمایه‌گذاری هر واحد به بهره‌برداری رسیده در شش ماهه نخست امسال سه میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان بوده که نسبت به میانگین سرمایه‌گذاری هر واحد در مدت مشابه سال گذشته که معادل چهار میلیارد و ۶۰ میلیون تومان بوده، حدود هفت درصد کاهش داشته است. منبع: خبر انلاین برچسب ها: اشتغال ، افزایش ، صنایع کوچک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اشتغال افزایش صنایع کوچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورلد آف ریل، ساخت فیلم جدید کارگردان «باربی» در ماه آگوست شروع می‌شود و گفته شده تولید آن ۷ ماه طول می‌کشد و کار در مارس ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد. به این ترتیب احتمالاً این فیلم باید اواخر ۲۰۲۵ یا اوایل ۲۰۲۶ راهی سینماها شود.

«وقایع‌نگاری نارنیا» اقتباسی از داستان‌های مشهور «نارنیا» نوشته سی.اس.لوییس است و نتفلیکس با او برای کارگردانی ۲ فیلم در این دنیای فانتزی قرارداد بسته است.

گرویگ اواخر سال ۲۰۲۲ و ماه‌ها پیش از اکران «باربی» برای کارگردانی «نارنیا» قرارداد امضا کرد و پس از موفقیت «باربی»، قراردادی برای نوشتن و کارگردانی «حداقل دو فیلم» با نتفلیکس منعقد کرد.

این کارگردان چندی پیش اعتراف کرد که برای این پروژه کابوس‌های مکرر می‌بیند و در عین حال که از چگونگی اجرا آن ترسیده، اما با این داستان‌ها بزرگ شده و معتقد است دیدگاه زنانه در آن‌ها وجود دارد.

وی گفته بود که فیلم باید تا پایان امسال یا اوایل سال آینده وارد مرحله تولید شود و انتظار می‌رود که یک دنباله هم داشته باشد و به این ترتیب او بیش از ۴ سال در این دنیا خواهد بود.

فیلم دیگر گرویگ فیلم زنده «سفید برفی» دیزنی است که او نویسنده آن بود اما کارگردانی آن را برعهده نداشت و پیش از «نارنیا» راهی سینماها می‌شود.

کد خبر 6090618

دیگر خبرها

  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!