Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سردار محمد ناظری روز پنجشنبه در هفتمین یادواره شهید لکزایی، گرامیداشت شهدای امنیت، وحدت و خدمت در خاش اظهارداشت: ایران اسلامی با یاری پروردگار متعال مقتدرانه در مقابل مستکبران و استعمارگران ایستاده که حضور موثر در حل معادلات دنیا،حمایت از ملت‌های مظلوم و سرنگون کردن پهباد آمریکایی و دستگیری سر شبکه رسانه‌های معاند از این اقتدار حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه همه اقشار مختلف جامعه و مسئولان موظف هستند راه شهدا را ادامه دهندگفت: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب، دشمن شناسی، استکبارستیزی، بیداری و بصیرت افزایی، آگاهی بخشی، ایجاد جامعه اسلامی و اسلامی ساختن دستگاه‌های اجرائی، شکر نعمت امنیت و وحدت، حفظ وحدت و همبستگی از ضرورت‌های مهم در جامعه اسلامی ایران است.
جانشین فرمانده سپاه سلمان اظهار داشت: تلاش مسئولانه دولتمردان در عرصه خدمت و گام برداشتن برای حل مشکلات محرومان و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و صیانت از اموال بیت المال باید در دستگاه‌های اجرائی مورد توجه باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حبیب الله لکزایی اظهار داشت: این شهید والامقام با ویژگی مردمی، دلسوز بودن و روحیه جهادی در کار و خدمت محور و نماد وحدت در سیستان و بلوچستان بودند.

سردار ناظری بیان کرد: سردار شهید لکزایی با بر عهده داشتن پنج مسئولیت مهم همچون دبیری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، بنیاد مهدویت و بنیاد امدادگران عاشورایی، دفاع از حقوق محرومان و ایثارگران و غیره به هیچ وجه در فکر مادیات نبودند.

امام جمعه خاش نیز با اشاره به اینکه «حب الحسین یجمعنا» شعار و شاخص در وحدت بوده و پیاده‌روی چند میلیونی عاشقان اهل‌بیت(ع) در اربعین شهادت ابی عبدالله الحسین(ع) از بیداری امت اسلامی حکایت دارد گفت: شهیدان محور وحدت بوده و با شایستگی توانسته‌اند از آرمان‌های والای اسلامی و انقلابی صیانت کنند.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان اظهار داشت: اجتماع پرشور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی خاش در هفتمین یادواره سردار شهید لکزایی نشان دهنده محبوبیت شهدا در قلب مردم است.
مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش نیز گفت: شهدا با ویژگی مردم‌داری و مردم‌یاری، دلسوزی و موثر در حفظ وحدت مایه عزت برای اسلام و کشور هستند.
فرمانده سپاه شهرستان خاش نیز بیان کرد: شهیدان در سال‌های انقلاب و دوران دفاع مقدس برای کشور عزت و افتخار به ارمغان آورده‌اند و امروز در سالگرد شهادت سردار شهیدلکزایی، شهدای عرصه وحدت و امنیت و شهدای خاش شاهد این عزت هستیم.
سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی اظهار داشت: شهید لکزایی به واسطه خدماتی که به مردم فارس و بلوچ،شیعه و سنی ارائه داده در نزد مردم دارای محبوبیت هستند.

صاحب گل صالحی فرماندار خاش نیز اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا با حضور اقشار مختلف مردم به نوعی تجلیل از مقام شامخ شهداست که در این شهرستان به آن اهمیت داده می‌شود.
به گزارش ایرنا هفتمین یادواره سردار شهید حبیب الله لکزایی، شهدای عرصه وحدت، خدمت و امنیت و شهدای خاش به همت فرماندهی و معاونت فرهنگی سپاه و پایگاه شهید مسلم لکزایی در کانون فرهنگی بسیج خاش با حضور همسر و فرزند سردار شهید لکزایی،شماری از فرماندهان سپاه، امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار، معاونان فرمانداری، بخشداران، مدیران و اقشار مختلف مردم بسیجی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

همچنین در حاشیه این مراسم نمایشگاه عکس و صنایع دستی برپا شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خاش شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری صبح سه شنبه در آیین «زنگ سپاس معلم» که در هنرستان کار و دانش جمال نصیرزاده مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این موجب افتخار است که در این مدرسه حضور پیدا کنم و یادی کنیم از همه کسانی که در گذشته هم مشغول تعلیم بودند، هم معلمانی که مشغول تلاش بودند و تمام کسانی که در اینجا علم آموختند.

استاندار خراسان رضوی افزود: هفته گرامیداشت معلم را محضر معلمان عزیز تبریک می‌گویم و از تلاش‌ها و زحمات آنان در نقاط مختلف استان، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به خاطرات دوران تحصیل خود تصریح کرد: از سال ۵۴ تا سال ۵۸ در همین مدرسه و در رشته علوم تجربی تحصیل می‌کردم. بر این اساس سال ۵۶ در همین مدرسه با انقلاب آشنا شدم.

نظری ادامه داد: تعداد شهدایی که این مدرسه تقدیم انقلاب کرده است را نمی‌توان دقیق گفت اما یکی از شهدای انقلاب در این مدرسه شهید جهانگیر نارنجی است که ما در یک میز با یکدیگر مشغول تحصیل بودیم و ایشان با توجه به فعالیت‌هایی که داشت و رفاقت صورت گرفته، موجب آشنایی بیشتر من با انقلاب شد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: بعد از انقلاب شهید نارنجی وارد جهاد شد و در دفاع مقدس هم نهایتاً به شهادت رسید. باید گفت انشاء‌هایی که این شهید بزرگوار در این مدرسه می‌خواند فوق العاده موثر در شکل‌گیری فکر و نگاه دانش‌آموزان بود.

وی با بیان اینکه اوایل مهر سال ۵۷ در محوطه این مدرسه شعارهای انقلابی آغاز شد، یادآور شد: پس از تعطیلی کلاس‌ها و مدرسه، راهپیمایی‌های انقلابی آغاز شد که نهایتاً منجر به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد.

نظری خطاب به دانش‌آموزان اظهار کرد: شما دانش آموزان با توجه به خون‌های با برکت شهدای انقلاب اسلامی، این مسیر را ادامه خواهید داد و برخلاف سخنان معاندین و دشمنان این ملت؛ مسیر انقلاب اسلامی در حال طی شدن است و قله‌های افتخار را در همه ابعاد ان‌شاءالله طی خواهیم کرد. همچنین مشکلات و مسائل اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی و مباحث زیرساختی حل خواهد شد و شاهد خواهیم بود که گذشته افتخار آمیز این ملت، مردم و این معلمان عزیز به آینده منور ختم خواهد شد. لذا این امر موجب افتخار ایران اسلامی خواهد بود.

کد خبر 6092957

دیگر خبرها

  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد