Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرضا رهنمای توحیدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک در این استان از گاز طبیعی استفاده می کنند،  از افزایش۵۷ هزار و ۴۵۸ مشترک جدید به جمع مشترکین گاز طبیعی در سال گذشته خبر داد.

وی ادامه داد: هم اکنون تعداد مشترکان روستایی شرکت گاز آذربایجان شرقی به ۳۸۹ هزار و ۴۶۲ مشترک و مشترکان شهری به یک میلیون و ۲۱۰ هزار و ۱۰۰ مشترک رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهنمای توحیدی  به توسعه گازرسانی در مناطق روستایی استان اشاره و اعلام کرد: گازرسانی به ۱۲۶ روستای استان در سال گذشته به تحقق رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان در خصوص مشترکین صنعتی و تجاری گفت: در حال حاضر ۸۲۱۱ مصرف کننده صنعتی و ۱۷۴ هزار و ۷۷۵  مصرف کننده عمومی از گاز طبیعی بهره مند می باشند.

وی گفت: با توجه به مزیت های اقتصادی و زیست محیطی استفاده از گاز طبیعی، آمادگی تأمین انرژی پاک برای این بخش را داریم.

46

کد خبر 1313831

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی گاز باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس اکران سینما ایالات متحده آمریکا گردشگری لیگ قهرمانان اروپا خانه پدری مسکن لیگ برتر نوزدهم حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  از زمانی که بسته بندی‌های پلاستیکی جای کاغذ و شیشه را گرفت معضل آلوگی‌های غذایی آغاز شد.

ظروف یکبار مصرف و استفاده از پلاستیک در بسته بندی غذایی موجب سمی شدن محصولات غذایی می‌شود که در طولانی مدت موجب آلودگی محیط زیست انسانی و جانوری و طبیعی خواهد شد.

در راستای پاکسازی و حفظ منابع طبیعی با کارشناسان محیط زیست همچون دکتر تجریشی، کلانتری و معاونت محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست صحبت‌هایی انجام شده و همچنین با شرکت‌هایی که سعی در جمع آوری پلاستیک و استفاده از بسته بندی‌های پارچه ای، شیشه‌ای و کاغذی را دارند آشنا می‌شویم.
این مستند ۵۵ دقیقه‌ای به همت شبکه مستند سیما تولید شده و پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه مستند پخش می‌شود و باز پخش آن جمعه ساعت ۱۰ خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شکسته شدن بند خاکی در روستای بیجورد بردسکن بر اثر سیلاب
  • این دو ماده غذایی انگل روده را نابود می‌کنند
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • مکمل‌های ورزشی فقط باید در داروخانه‌ها عرضه شود
  • عرضه مکمل‌های ورزشی تنها از طریق داروخانه‌ها مجاز است
  • خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق متصل می شود
  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • صرفه جویی ۳.۹ درصدی مصرف گاز در سال گذشته