Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن طباطبائیان ظهر پنج شنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در جهاد کشاورزی دامغان، با بیان اینکه تا پایان فصل برداشت سیب زمینی پیش بینی می شود سه هزار تن محصول از اراضی این شهرستان برداشت شود، ابراز کرد: ۲۵۰ هکتار از اراضی این منطقه زیر کشت سیب‌زمینی رفته است.

وی با بیان اینکه دامغان دارای ظرفیت های مناسبی در زمینه تولید سیب زمینی است، افزود: کلاته رودبار، شورتنگه و فولاد محله اراضی و اقلیم مستعد معتدل برای کشت محصول سیب‌زمینی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با بیان اینکه میانگین برداشت محصول سیب‌زمینی در این شهرستان ۱۲ تن در هکتار است، تاکید کرد: «بارکا» و «اگریا» مهم‌ترین ارقام کشت‌شده محصول سیب زمینی در سطح شهرستان دامغان هستند.

طباطبائیان با بیان اینکه بخشی از تولیدات سیب زمینی شهرستان دامغان صرف بازار های داخل استان سمنان می شود، ابراز کرد: بخشی از این محصولات به استان های دیگر کشور صادر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بیشترین ظرفیت کشاورزی در شهرستان دامغان به پسته تعلق دارد.

کد خبر 4755181

منبع: مهر

کلیدواژه: سیب زمینی جهاد كشاورزي استان سمنان دامغان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر ایلام زائران اربعین قزوین گرگان شهرکرد سانحه تصادف استانداری سمنان شیراز بازگشت زائران اربعین موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت حدود ۹۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در سال زراعی جاری حدود ۱۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان به زیر کشت چغندرقند رفت.

عبدالرضا سید احمدی افزود: از آغاز برداشت چغندر قند در استان تاکنون ۸۸ هزار تن محصول برداشت شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن محصول چغندر قند از مزارع استان برداشت شود.

دیگر خبرها

  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • تصویربرداری ۹۵ درصد از اراضی کل کشور توسط ماهواره پارس
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • برداشت حدود ۹۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • برداشت توت فرنگی رامیان+تصاویر
  • از برداشت موز تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • از برداشت موز گلخانه‌ای تا گرده افشانی نخیلات در فارس