Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن فروزان دروازه بان جنجالی تیم فوتبال تراکتور بعد از اتفاقات رخ داده در بازی این تیم برابر تیم سپیدرود رشت از سوی کمیته اخلاق با دستور موقت تا زمان رسیدگی کامل به این پرونده محروم شده بود. 

گفته می شود با توجه به اینکه محرومیت فروزان به پایان رسیده است او می تواند به تیم دیگری انتقال یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این دروازه بان با تیم تراکتور تا پایان نیم فصل اول لیگ نوزدهم قرارداد دارد و منتظر است که بازیکن آزاد شود تا به تیم دیگر بپوندند. 

مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور درباره پرونده محسن فروزان گفت: این پرونده خاص  و در حال رسیدگی است و تا تعیین تکلیف نشود در نهایت نمی شود درباره آن اظهار نظر کرد. 

او درباره اینکه فروزان می تواند نیم فصل دوم به تیم دیگری بپیوندد، بیان کرد: به نظرم تیمی حاضر نمی شود تا با فروزان قرارداد ببندد چون احتمال دارد رای محرومیت برای این دروازه بان صادر شود در آن صورت عقد قرارداد با او به ضرر تیمی تمام می شود که فروزان را به خدمت بگیرد. 

کاراندیش درباره اینکه فروزان هنوز با باشگاه تراکتور قرارداد دارد، گفت: بله فروزان با تراکتور قرارداد دارد و باید منتظر بمانیم تا رای پرونده شکایت از این دروازه بان صادر شود. 

بیشتر بخوانید: محرومیت دروازه‌بان جنجالی تراکتور به پایان رسید

انتهای پیام/ 

آخرین وضعیت پرونده محسن فروزان از زبان معاون حقوقی تراکتور 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه تراکتور لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار ۴۲ساله خانواده شهید در اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر مطهر شهید جواد مراثی از رزمندگان لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (ع) با تلاش گروه‌های تفحص از طریق پلاک هویت شناسایی و انتظار ۴۲ ساله خانواده این شهید پایان یافت.

خبر شناسایی پیکر مطهر این شهید والامقام عصر امروز توسط جمعی از فرماندهان نظامی و مدیران شهری به خانواده وی اعلام شد.

شهید مراثی سال ۱۳۳۸ در اصفهان متولد شد و سرانجام در تاریخ ۱ اسفندماه سال ۱۳۶۰ در چذابه به شهادت رسید و پیکر مطهرش بازنگشت.

پیکر مطهر این شهید والامقام روز شنبه ۱۵ اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان تشییع و در گلستان شهدا به خاک سپرده خواهد شد.

جزئیات بیشتر از مراسمات وداع و تشییع این شهید والامقام متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 6093499

دیگر خبرها

  • مثل کوه پشت پارسا و فروزان هستم!
  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • زلنسکی: پس از پایان جنگ انتظار داریم به عضویت ناتو درآییم
  • پایان انتظار ۴۲ساله خانواده شهید در اصفهان
  • آزادی مشروط در انتظار بابک زنجانی؟
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟