Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:15:28 GMT

مجمع توسعه سلامت قم تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۶۶۷۶

مجمع توسعه سلامت قم تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، مجمع توسعه سلامت استان قم با هدف ارتباط سازمان های مردم نهاد در امر سلامت و بهداشت و درمان و توانبخشی تشکیل شده تا بتواند در راستای خدمات رسانی گام بردارد.

حجت الاسلام عباسعلی واشیان مسئول سازمان‌های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی قم در این مجمع گفت: نقاط قوت و توانمندی های سازمان های مردم نهاد استخراج و برای پیوند این سازمان ها با جامعه سلامت، تلاش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته در این جلسه برگزاری انتخابات هیت مدیره بود که سه نفر از نمایندگان تشکل های حوزه سلامت، سه نفر از نمایندگان مراکز مرد نهاد بهداشت، سه نفر از موسسات و مراکز مشاوره ای و روانشناختی، یک نماینده از مراکز آموزشی فنی و حرفه ای و اشتغال، یک نفر نماینده کارآفرین و امداد و یک نفر بازرس انتخاب شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه گفت: عدم وجود یک مرکز جامع در این بخش احساس می شد که تشکیل این مجمع می تواند نقش موثری در ارائه کارها و توجه به مسائل اجتماعی داشته باشد.

محمدرضا قدیر گفت: باید از ظرفیت این مجمع استفاده کرده تا بتوانیم ورودی و خروجی مناسبی داشته و شاهد هم افزایی در کارها باشیم.

وی تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد به صورت مستقل فعالیت می کنند و نباید به هیچ عنوان استقلال آنها خدشه دار شود و دانشگاه نیز از آنها حمایت می کند.

کد خبر 4755210

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی قم قم اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر ایلام زائران اربعین قزوین گرگان شهرکرد سانحه تصادف استانداری سمنان شیراز بازگشت زائران اربعین موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون حقوقی رئیس جمهور اعلام کرد؛ استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات اسرائیل

به گزارش قدس آنلاین، محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت با حضور خبرنگاران مبنی بر مطالبه جهانی تحریم رژیم صهیونیستی از المپیک گفت: ما یک فهرستی اقدامات رژیم صهیونیستی را با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد تهیه کرده‌ایم که جلسات ما با این سازمان‌ها همچنان ادامه دارد.

وی‌افزود: در همین زمینه روز گذشته جلسه‌ای برگزار شد و مستند سازی در خصوص اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی صورت گرفت تا از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد داخلی استفاده کنیم.

دهقان اظهار کرد: با ارتباطاتی که با سازمان‌های مردم نهاد خارجی و اروپایی وجود دارد از ظرفیت‌های آنها نیز در این زمینه استفاده خواهد شد تا ما بتوانیم از این ظرفیت‌ها برای اینکه جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه مرتکب شده است و همچنان نیز ادامه دارد در حد ممکن در کشورهای مختلف جهان پیگیری شود.

وی ادامه داد: البته چون ما دولت رژیم صهیونیستی را به عنوان دولت به رسمیت نمی‌شناسیم طبیعت اقدامات ما به عنوان دولت خیلی وجهی ندارد و اقدامات ما از مسیرهای دیگری باید صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد کردستان
  • از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات صهیونیست‌ها استفاده می‌کنیم
  • معاون حقوقی رئیس جمهور اعلام کرد؛ استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات اسرائیل
  • دهقان: ایران جنایات رژیم صهیونیستی را پیگیری می‌کند
  • دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق بلوکه شده است؟
  • دهقان: پیگیر جنایات رژیم صهیونیستی از مجامع بین‌المللی هستیم
  • استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات اسرائیل
  • لزوم تشکیل یک نهاد برای تأیید صلاحیت سخنرانان/ چالش ارز؛ ‌ همه منتظر اقدام و عمل دولت
  • درخواست بیش از ۳۰ سازمان مردم نهاد انگلیسی برای توقف توحش در رفح
  • اجرای کامل مصوبات شورای توسعه تشکل های مردم نهاد قزوین