Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@11:02:32 GMT

۱۰ هزار نسخه کتاب آموزش شهروندی در کرج چاپ شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۶۶۷۸

۱۰ هزار نسخه کتاب آموزش شهروندی در کرج چاپ شد

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج از چاپ ۱۰ هزار نسخه کتاب آموزش شهروندی در کرج خبر داد. ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج ، علیرضا رحیمی پیش از ظهر امروز در همایش "شهر پی وند" که به همت سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج و آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: امید است این رویدادهای آموزشی سبب پیشرفت و توسعه شهر کرج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعامل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با مدارس تقویت می‌شودجشنواره بزرگ ‌کتاب در سمنان برپا می شود‌جزئیات بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد اعلام شد

وی افزود: در  این راستا  رویداد "شهر پی وند"، پیوند میان حوزه اجرایی و عملیات شهر که مدیریت شهری است را با حوزه آموزشی و پرورشی که آموزش و پرورش است را داریم تا در قالب آن سطح آگاهی‌های شهروندی افزایش یابد.

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج،گفت: آموزش تنها کلید توسعه شهر، کشور و خانواده است، افزایش آگاهی‌ها در جامعه و میان شهروندان موجب کاهش هزینه‌ها است.

وی با اشاره به نقش توسعه سطح آگاهی‌ها در جامعه بر کاهش هزینه‌های معنوی در مدیریت شهری، عنوان کرد: این امر برای خانواده‌ها تاثیرات مادی و معنوی دارد.

رحیمی با بیان اینکه آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی  به دلیل نبود آگاهی‌های شهروندی است،گفت: بیش از 10 هزار جلد کتاب آموزش شهروندی با تلاش مدیریت شهری و حوزه مدیرکل آموزش و پرورش تولید و مهیا شده است که نشان از رویکرد پر رنگ و نگاه ویژه شهردار کرج به حوزه اجتماعی فرهنگی است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی  فرهنگی و اجتماعی در شهرداری کرج اجرا می‌شود،گفت: این برنامه‌ها در راستای افزایش آگاهی‌های شهروندی است.

 انتهای پیام/ ت

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سه کتاب نمایشنامه با عنوان «رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شده است.

«رازی بین من و تو» نوشته محمدرضا امیرخانی تصویری از زندگی علی، جانباز اعصاب و روان است. علی هنرمند پتینه‌کاریست که در جبهه‌های جنگ دچار موج انفجار شدیدی شده و همچنان با این توهم که هم‌رزمش را کشته است، دچار عذاب وجدان است. در ادامه دکتر بخشی برای رهایی او از این توهم دست به کار می‌شود.

«در تنم زمستان شد» اثری از مصطفی سیفی برشی از زندگی رونیا یک دختر کرد ایزدی است که چند سال اسیر داعش بوده و اکنون پس از فرار از دست داعش به آلمان گریخته، اما یک روز مرد داعشی که سال‌ها رونیا را اسیر کرده، وارد خانه او می‌شود.

«روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» نمایشنامه دیگری است که به قلم محمدرضا آریان‌فر به چاپ رسیده است. آریان‌فر در این کتاب، چهار نمایشنامه شامل «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر»، «آن‌گاه که خدا از دهان سنگ ترانه می‌خواند»، «کسی در خواب‌هایم قدم می‌زند» و «سراغ خواب‌هایم را از باد بگیر» را به نگارش درآورده است.

«رازی بین من و تو» با شمارگان ۳۰۰ نسخه، «در تنم زمستان شد» با شمارگان ۵۰۰ نسخه و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» با شمارگان ۵۰۰ نسخه در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شوند.

کد خبر 6089724 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی