Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر، مقادیری سلاح و مهمات و چندین دستگاه خودرو از قاچاقچیان کشف شده است. ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار محمد قنبری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در طول 24 ساعت گذشته همکاران ما متشکل از پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان، پلیس تکاوری به اتفاق نیروهای شهرستان‌های خاش و کنارک به صورت همزمان در چهار درگیری مسلحانه طولانی که تا پاسی از شب ادامه پیدا کرد موفق شدند که بیش از چهار تن انواع مواد مخدر را از سه باند حرفه ای مواد مخدر کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این درگیری دو دستگاه از خودروهای قاچاقچیان بر اثر آتش پرحجم تکاوران نیروی انتظامی منهدم شد.

وی با بیان اینکه از این افراد تعداد قابل توجهی سلاح و مهمات سبک و نیمه سنگین به دست آمد اظهار داشت: تعداد 4 نفر از اعضای باند دستگیر شدند و خوشبختانه هیچگونه تلفاتی به همکاران ما وارد نشد و نیروهای ما با اقتدار مأموریت خود را در محورهای کوهستانی شهرستان خاش و کنارک انجام دادند.

به گفته وی این عملیات در طول سال جاری تقریباً در نوع خود از لحاظ حجم آتشی که بین قاچاقچیان و همکاران انتظامی مبادله شد بی‌نظیر بود و اقتدار و توانمندی نیروهای انتظامی به لطف خداوند به رخ قاچاقچیان کشیده شد.

سردار قنبری با اشاره به اینکه این عملیات نشان داد که نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان از آمادگی عملیاتی بسیار بالایی برخوردار است تصریح کرد: نیروی انتظامی هرگونه نا‌ امنی را قاطعانه پاسخ خواهد داد و جلو اثرات سوئی که سوداگران مرگ برای کشور فراهم می‌کنند را خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: از ایتدای سال جاری تاکنون 5 هزار عملیات انتظامی در سطح استان سیستان و بلوچستان انجام شده است که از این تعداد بیش از 100 مورد با درگیری مسلحانه با اشرار و قاچاقچیان همراه بودهکه خوشبختانه این عملیات موفقیت‌های قابل توجهی نیز به به دنبال داشته است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 88 تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و غریب  به 50 دستگاه خودرو نیز از آن‌ها توقیف شده است و علاوه بر مبارزه در حوزه قاچاقچیان عمده و واردکنندگان مواد مخدر با خرده‌فروشان نیز مبارزه جدی و قابل توجهی در سطح استان صورت گرفته است.

‌سوداگران مرگ در میرجاوه زمین‌گر شدند/ کشف ‌یک تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیانتلفات سوءمصرف مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد 125 درصد افزایش یافتامحا مواد مخدر در رشت به روایت تصویر

وی با اشاره به اینکه از ابدای سال جاری تاکنون بیش از 1600  نفر از خورده فروشان دستگیر شده اند افزود: بالغ بر 12 هزار نفر معتاد متجاهر نیز به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل داده شده اند که همه این‌ موارد بر خورد قاطعانه نیروهای انتظامی در این حوزه را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان عنوا کرد: در حال حاضر بیش از 26 نفر سارق مسلح سابقه‌دار در استان دستگیرشده اند این سارقین بالغ بر45 فقره سرقت مسلحانه انجام داده بودند که از این افراد مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات نیز به دست آمده است در واقع این امر باعث شده آرامش خاصی در استان حاکم شود.

وی گفت: تقریبا در هفته گذشته 6 باند سرقت مسلحانه را در استان مورد ضربه قرار دادیم که 5 تن از 6 نفر از سارقین مسلح در درگیری مسلحانه با مامورین به هلاکت رسیدند این اطمینان را می‌دهیم که نیروی انتظامی همواره و در همه جا حافظ امنیت و آرامش مردم خواهد بود.

سردار قنبری اظهار داشت: هدف اصلی نیروی انتظامی در ارتباط با مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر استنشاق امنیت و تامین امنیت مطلوب در استان و کشور است.

وی با بیا اینکه اگر نیروهای انتظامی با ایثارگری در مقابل قاچاقچیان مواد مخدر سینه سپر نکنند در آینده جوانان زیادی قربانی مواد مخدر در کشور و خارج از کشور می‌شوند ادامه داد: ما وظیفه داریم با اعتقاد و بر اساس وظیفه قانونی خود قاطعانه در این رابطه مبارزه کنیم.

انتهای پیام/ ت

R7843/P/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!

فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!

دیگر خبرها

  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان