Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، خسروی با اشاره به چگونگی دریافت مالکیت بیمارستان امام خمینی کرج، گفت: پس از هفت مزایده ناموفق پیرامون خرید این بیمارستان در نهایت در هشتمین مزایده و با قیمت ۲۶۰ میلیارد تومان، این بیمارستان خریداری شد.

وی افزود: در دوره مدیریتی قبلی ۱۵ هزار ساعت اضافه کاری پرسنل و ۱۲هزار ساعت شب کاری به آنها پرداخت نشده و این بیمارستان ۲۷۰ پرونده از پرسنل طلبکار، داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالک بیمارستان امام خمینی خاطرنشان کرد: هدف اصلی از خرید این بیمارستان در ابتدا راه اندازی و فعال کردن آن است و در ۹روز آینده و در اوایل ماه ربیع الاول این بیمارستان افتتاح خواهد شد و قصد داریم که تا چند روز باقیمانده تا افتتاح، ایستگاه‌های سنجش سلامت رایگان را در این بیمارستان برپا کنیم تا مردم استان از آن بهره ببرند.

خسروی گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) گرچه از نظر امکانات کمبود‌هایی را دارد، اما از لحاظ تجهیزات تخصصی بسیار مجهز بوده و می توان از آن به مجهزترین بیمارستان قلب کشور یاد برد؛ در آینده نیز قصد داریم تا تجهیزات مربوط به پت اسکن (پزشکی هسته‌ای) را در این بیمارستان مستقر کنیم.

وی افزود: با وجود اینکه بیش از ۲ماه است که در مزایده پیروز شده، اما کمتر از ۲هفته است که با او قرارداد بسته شده، اما در همین مدت میزان ۲۰ الی ۳۰ درصد مطالبات طلبکاران پرداخت شده و از همین ماه پرداخت حقوق پرسنل این بیمارستان از سرگرفته می‌شود و با راه اندازی این بیمارستان می‌شود ظرف ۲ماه معوقات آنان را پرداخت کرد.

خسروی در پایان با گلایه از لحاظ نمودن تعرفه‌های خصوصی برای مراجعه کنندگان به این بیمارستان دولتی و به زمین زدن بیمارستانی که مزین به نام امام خمینی (ره) است، گفت: عده‌ای درصدد جلوگیری از به ثمر نشستن مزایده این بیمارستان و تغییر کاربری آن بودند، اما حقیقتاً نهاد‌های اجرایی، امنیتی و قضایی نهایت همکاری را برای واگذاری این بیمارستان انجام دادند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیمارستان امام خمینی کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: انسداد محور بندر امام خمینی(ره)_آبادان رفع و تردد در این محور روان است.

محمد جولانژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا از خوزستان اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۹ شب گذشته (جمعه ۱۴ اردیبهشت) محور بندر امام به آبادان در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن تعدادی دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود: با تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه ترافیک ایجاد شده به در محور، به باند مقابل هدایت شدمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط راهداران و اداره برق، دکل‌های آسیب دیده جمع آوری و محور پس از چند ساعت شب گذشته بازگشایی شد.

جولانژاد بیان کرد: در حال حاضر تردد در محور بندر امام خمینی (ره) _آبادان روان است.

کد خبر 750559

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!
  • روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی
  • (عکس) قوی‌ترین مردان نیشکر
  • قوی‌ترین مردان نیشکر