Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز گفت: باید به ساماندهی سکونتگاه های غیرمجاز در استان - که بسیار مورد تأکید رئیس جمهور است - توجه ویژه ای داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، عزیزالله شهبازی پیش از ظهر امروز در جلسه توجیهی کمیسیون ماده 100 استان اظهار داشت: اعضای کمیسیون ماده 100، مسؤولیت خطیر و دشوار قضاوت را بر عهده دارند و بر همین اساس اگر در امور و تصمیم گیری ها دقت نکنند باید در همین دنیا نیز پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم آموزش اعضای کمیسیون ماده 100 استان البرز، دلیل بسیاری از تصمیم گیری های اشتباه را عدم آگاهی دانست و عنوان کرد: بر روند برگزاری کمیسیون ماده 100 در شهرهای استان نظارت جدی دارم و امید است همکاران و نمایندگان من در این کمیسیون راه تخلفات را ببندند.

شهبازی همچنین به اجرای طرح تفصیلی در تمام شهرهای استان البرز اشاره کرد و گفت: تمامی افرادی که از سوی استاندار در کمیسیون ماده 100 عضویت دارند به طور قطع افرادی وظیفه شناس هستند و نمایندگان در این کمیسیون در شهرهای استان باید قانون و چهارچوب های تعیین شده را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه چشم بستن بر روی برخی از تخلفات، غیراخلاقی و غیرقانونی است، تصریح کرد: نباید بر تخلفات لباس قانونی بپوشانیم، ضمن این که باید حداکثر تلاش خود را داشته باشیم تا برگزاری کمیسیون ماده 100 در شهرهای استان البرز به حداقل برسد.

استاندار البرز همچنین از اعضای کمیسیون ماده 100 در البرز خواست که جلسات این کمیسیون را پشت درهای بسته انجام ندهند و مصوبات با حضور مالکان به صورت شفاف بیان شود.

 

بیشتر بخوانید: وکیل و کارشناس قضایی، دو بال فرشته ی حق هستند پرویز اسماعیلی به عنوان «مشاور رئیس دفتر رئیس‌جمهور» منصوب شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان البرز تصمیم گیری های رئیس جمهور قانون برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حفظ حریم مادی‌ها و انهار در ناژوان

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان با اشاره به آشنایی اعضای کارگروه تخصصی و کمیته کار کمیسیون ماده ۵ با ناژوان گفت: از جمله موضوعات مورد بحث در جلسه کارگروه تخصصی و کمیته کار کمیسیون ماده ۵ استان، حفظ حریم مادی‌ها و انهار موجود و ارتقای آن به مسیرهای گردشگری سبز بود.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به کارگروه تخصصی و کمیته کار کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان اظهار کرد: این گروه ضمن حضور در ناژوان اصفهان با مشکلات آن از نزدیک آشنا شدند، طی دعوت به عمل آمده از کمیته کار تخصصی کمیسیون ماده ۵، روز دوازدهم اردیبهشت، جلسه‌ای با حضور اعضای کمیته مذکور در دفتر مدیریت ناژوان شهرداری اصفهان برگزار شد.

وی افزود: در این نشست، گزارشی از مشکلات و کاستی‌ها، بعضی پیشنهادهای استخراج شده حاصل هم‌اندیشی کارشناسان و مسئولان داخلی مدیریت، دستگاه‌های اجرایی، اعضای کمیته مذکور به بعضی مشکلات و معضلات این محدوده که از یک سو موجب بروز بعضی نارضایتی‌ها برای اهالی و مالکان و از سوی دیگر برای شهروندان، گردشگران و مردمی شده است، همچنین روند خدمت‌رسانی و حفظ و احیای میراث طبیعی و گردشگری در این محدوده ارائه و موضوعات تصویب و ارائه الگو، ضوابط و مقرراتی در راستای بهبود هرچه بیشتر وضع موجود بررسی شد.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان تصریح کرد: از جمله موضوعات مورد بحث در این جلسه حفظ حریم مادی‌ها و انهار موجود و ارتقای آن به مسیرهای گردشگری سبز، تعریف لکه‌های ویژه و ریزپهنه‌بندی‌ها به‌منظور توسعه فضاهای سبز گردشگری و خدماتی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی بود که امیدوارم نمود این حضور منجر به ارائه پیشنهادها و تصمیمات اجرایی و مهارتی در این پهنه شود.

کد خبر 751415

دیگر خبرها

  • جریمه به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز اعلام شد
  • جریمه بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز اعلام شد
  • لزوم حفظ حریم مادی‌ها و انهار در ناژوان
  • کف و سقف قیمت مسکن و اجاره تعیین می‌شود
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت