Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه آلمانی «بیلد» گزارش داد باشگاه منچستریونایتد در حال سبک و سنگین کردن اوضاع برای احتمال به خدمت گرفتن توماس مولر در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش‌رو است. شیاطین سرخ پس از جدایی روملو لوکاکو و الکسیس سانچس از این تیم در تابستان اخیر اکنون نیاز به یک مهاجم دارند و اولگنار سولسشایر، سرمربی نروژی منچستریونایتد هم اخیراً به طور علنی اعلام کرد که این باشگاه در پنجره زمستانی شانس خود را برای به جذب یک مهاجم امتحان خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیراً همین نشریه آلمان مدعی شده بود که توماس مولر بعد از 20 ساله تصمیم به ترک بایرن مونیخ گرفته است. مولر که سال 2000 به تیم جوانان بایرن پیوست و از آنجا به تیم اصلی این باشگاه راه یافت، در فصل جاری زیر سایه فیلیپه کوتینیو قرار گرفته و در برخی از بازی‌های تیمش نیمکت‌نشین بوده است.

مولر 30 ساله که در سال‌های اخیر با وجود دریافت پیشنهادهای قابل‌توجه از باشگاه‌های مختلف ترجیح داد در بایرن مونیخ بماند، به نظر می‌رسد که نمی‌‌‌خواهد تا پایان قراردادش با این تیم که 30 ژوئن سال 2021 است در آلیانتس آره‌نا بماند.

باشگاه منچستریونایتد در گذشته بارها به دنبال جذب توماس مولر بوده که موفق به این کار نشده چون نه خود این بازیکن قصد ترک بایرن را داشته، نه اینکه این باشگاه آلمانی قصد فروش او را داشته است، اما این بار داستان می‌تواند متفاوت باشد.

کارل هاینتس رومنیگه، رئیس وقت باشگاه بایرن مونیخ و مدیر اجرایی فعلی این باشگاه پیش از این گفته بود که بایرن مونیخ در تابستان 2015 پیشنهادی اغواکننده از منچستریونایتد بابت فروش توماس مولر دریافت کرده بود که نشریه «کیکر» آلمان فاش کرد رقم پیشنهادی منچستری‌ها در آن زمان 88.1 میلیون پوند (120 میلیون یورو) بوده است.

مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان این فصل در 8 بازی بوندس‌لیگایی برای بایرن به میدان رفته که تنها در سه بازی از ابتدا در ترکیب اصلی بوده و در 5 بازی به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفته است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس مولر: در مقابل رئال مادرید در هر دقیقه از بازی باید حواستان جمع باشد (زیرنویس فارسی)

مصاحبه جذاب توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ پس از تساوی خانگی این تیم مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

دانلود (35.7MB)

دیگر خبرها

  • توماس مولر: در مقابل رئال مادرید در هر دقیقه از بازی باید حواستان جمع باشد (زیرنویس فارسی)
  • شوخی جالب مولر با چوامنی در میکسدزون
  • اولین هت تریک توماس مولر برای بایرن مونیخ (1 می، 2010) / فیلم
  • شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • توخل: کیم مین جائه بی‌احتیاطی کرد؛ با پیروزی در مادرید به ومبلی می‌رویم
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • رئال تهدید شد: جهنم سرخ منتظرتان است!‏