Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام و المسلمين ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌غربی، در اولین جلسه هماهنگی برگزاری آزمون سراسری قرآن وعترت  که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و اعضای ستاد آزمون دستگاه‌های اجرایی استان، امروز، ۲ آبان، دردفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل استان با توجه به ابلاغیه سازمان در خصوص ثبت‌نام حافظان در سامانه جامع موقوفات نسبت به ثبت‌نام نموده که در این راستا در ۱۷ شهرستان ثبت‌نام به‌عمل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برگزاری آزمون تصریح کرد: از سال ۹۱ طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در اوقاف و امور خیریه استان شکل گرفته و با تکیه بر پتانسیل بقاء متبرکه و موقوفات قرآنی سال گذشته بیش از ۵ هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم ثبت نام کرده است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌غربی افزود: مرکز حفظ قرآن در شهرستان‌های تکاب، میاندوآب، خوی فعال بوده و در مقایسه با سال‌های گذشته از پیشرفت آماری خوبی در این زمینه برخوردار بوده است.
 این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در طول ۴ سال ۲۵۰  مربی در این زمینه تربیت شده، بیان کرد: سالانه ۲۰۰ الی ۲۵۰ میلیون تومان هزینه برگزاری این مسابقات بوده که مسئولین باید توجه ویژه داشته باشند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین جوانبخت با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآن از جمله وظایف اساسی سازمان اوقاف است، خاطرنشان کرد: مرحله شهرستانی و استانی به عهده استانها بوده و مرحله کشوری نیز هر سال در یکی از استانها برگزار می‌گردد و نفرات منتخب مرحله کشوری نیز به مرحله بین‌المللی راه می‌یابند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن قرآن عترت مسابقات سراسری قرآن ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با تأکید بر نقش معلمان در کاهش آسیب‌های جامعه، گفت: معلمان باید به دو مقوله تعلیم و تربیت توجه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار محمدحسین رجبی امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در ویژه برنامه گرامیداشت هفته معلم مدارس الگوی صالح اظهار کرد: هفته معلم، فرصتی برای تجلیل از مقام معلم است و معلمان وظیفه مهم و تأثیرگذاری بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه باید در جهت ارتقا کیفی قدم برداریم، افزود: در همه مقاطع تاریخی، علما و اندیشمندان تاریخ‌ساز نقش‌آفرین بوده‌اند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه معلمان با دلسوزی، آینده‌سازان کشور را تربیت می‌کنند، گفت: معلمان باید به دو مقوله تعلیم و تربیت توجه داشته باشند.

رجبی یادآور شد: کشور ما مملو از انسان‌های توانمندی است که مبنای توانمندی آنها، معلمان بوده و شهدا تربیت‌یافته معلمانی مثل شما هستند.

وی با اشاره به عملیات بزرگ نظامی سپاه علیه رژیم صهیونیستی ادامه داد: دشمن به دنبال ادراک‌سازی غلط از عملیات وعده صادق بود و این همه هزینه می‌کند تا واقعیت را وارونه جلوه دهد.

رجبی تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند تا ما را از مسیر پیشرفت و توسعه بازدارند

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با بیان اینکه عنصر تعیین کننده در تعلیم و تربیت؛ تعهد است، عنوان کرد: برنامه‌ریزی عنصری تعیین‌کننده در نظام آموزش و پرورش است.

رجبی بر لزوم توجه به آسیب‌های جامعه تأکید کرد و افزود: معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند.

گفتنی است در پایان این مراسم از تمامی مدیران و معلمان مدارس الگوی صالح توسط فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 750161

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند
  • آئینهای گرامیداشت هفته معلم در آذربایجان غربی
  • حضور ۳۳۷ حافظ آذربایجان شرقی در آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان
  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی