Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی، حمیدرضا طباطبایی، مدیرعامل موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به پیش رو بودن ایام سوگواری پیامبر اکرم(ص) و سلاله‌های پاک ایشان امام حسن مجتبی(ع) و همچنین ولی‌نعمت مان حضرت رضا(ع) تدابیر ویژه‌ای جهت انعکاس حداکثری حال و هوای حرم مطهر رضوی و فراهم نمودن بستر زیارت از راه دور برای شیفتگان اهل ‌بیت(ع) از صحن و سرای بارگاه منور رضوی اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: برای برنامه‌سازی و پوشش برنامه‌های دهه پایانی ماه صفر 5 استودیو و سه واحد سیار بر روی پشت بام‌ها و در داخل صحن‌ها در اختیار شبکه‌های مختلف داخلی و خارجی عضو اتحادیه بین‌المللی رادیو و تلویزیون‌های اسلامی قرار خواهد گرفت و بیش از 150 نفر اعم از کارگردان، مجری، تصویربردار، صدابردار و عوامل فنی به پوشش برنامه‌های این ایام خواهند پرداخت که بالغ بر 50 نفر این افراد از موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی و بقیه میهمان این مجموعه هستند.

طباطبایی برنامه‌سازی و پوشش برنامه‌های حرم مطهر رضوی را دو رویکرد مهم این مجموعه عنوان کرد و گفت: در این ایام بیش از 100 آیتم مناسبتی توسط این مجموعه تولید و در اختیار شبکه‌های مختلف سیما قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی ماه صفر ویژه برنامه‌های «کبوترانه» از شبکه سه، «حریم امن» از شبکه قرآن، «موکب الرضا» از شبکه تهران با تهیه کنندگی موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی و ویژه برنامه‌های «رواق» از شبکه یک، «کوی محبت» از شبکه دو، «جاذبه» از شبکه افق و «موکب الرضا» از شبکه تماشا به صورت مشارکتی تولید و پخش خواهد شد.

مدیرعامل موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی حضور پررنگ شبکه‌های اتحادیه بین‌المللی رادیو و تلویزیون‌های اسلامی را از دیگر اتفاقات رسانه‌ای این ایام عنوان کرد و گفت: شبکه‌های الکوثر، ثقلین، الاهواز، هادی تی وی اردو و فارسی، امیر، النعیم، البینات، کربلا، ثامن، سحر، ولایت فارسی، عربی و هوسا از شبکه‌هایی هستند که در این ایام غالبا یک ساعت از حرم مطهر رضوی پخش برنامه خواهند داشت.

وی افزود: شبکه امام رضا(ع) نیز به زبان عربی و اردو به طور ویژه به تولید برنامه می‌پردازد و برخی شبکه‌های استانی نیز در این ایام ضمن برقراری ارتباط زنده به پوشش برنامه‌های حرم مطهر رضوی خواهند پرداخت.

طباطبایی خاطرنشان کرد: به منظور انعکاس مطلوب‌تر تمامی تجهیزات و بستر مورد نیاز توسط موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی فراهم شده است تا برنامه سازان و میهمانان از شبکه‌های مختلف با کم‌ترین دغدغه در آستان علی بن موسی الرضا(ع) به فعالیت بپردازند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی فرهنگی آستان قدس رضوی دهه پایانی صفر زیارت پیامبر امام حسن مجتبی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی درویشی امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به نقش‌برجسته و بی‌بدیل خبرنگاران و رسانه‌ها در دنیا، اظهار داشت: امروز سلاح جنگ، رسانه‌ها هستند، رسانه می‌تواند نقش خط مقدم افسر جهاد تبیین باشد.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی و ادراکی دشمنان علیه کشور و نقش رسانه‌ها در مبارزه با دشمنان دراین‌رابطه، عنوان کرد: امروز افکار عمومی دست رسانه‌ها است، رسانه می‌تواند در فرهنگ‌سازی، توسعه، ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی و … مؤثر باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی در استان، گفت: تقدیر از معلمان نمونه و گفتمان‌سازی تجلیل از معلمان یکی از برنامه‌های این هفته در استان به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام درویشی با اشاره به اینکه تحقق هر امر و ارزشی بستگی به همت معلمان، استادان و … دارد، تأکید کرد: مبارزه با دشمن در عرصه فرهنگی و جهاد تبیین بدون معلمان قابل‌انجام نیست.

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکا و همچنین تظاهرات دانشجویان آمریکا علیه این جنایت‌ها و با تأکید بر زیر سوال رفتن تفکر و دموکراسی غربی در این راستا، عنوان کرد: این اتفاقات باید توسط رسانه‌ها تجزیه‌وتحلیل شود.

کد خبر 6090402

دیگر خبرها

  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود