Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@07:50:45 GMT

معرفی کودکان مهدکودک به مراکز مدلینگ ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۸۱۹۸

به گزارش ایسنا، دکتر «حبیب الله مسعودی فرید» معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با برنامه‌ای تلویزیونی   در پاسخ به برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر استفاده ابزاری از کودکان زیبا رو در مهدهای کودک و معرفی آنان به مراکز مدلینگ توسط مدیران مهدها، گفت: تا کنون گزارشی در این خصوص دریافت نکرده‌ایم اما برای تاکید بیشتر بر مواضع و سیاستهای بهزیستی در خصوص کودکان، همین امروز بخشنامه‌ای در خصوص غیر قانونی بودن این کار تدوین و به تمامی مهدهای کودک استان تهران ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص شیوه‌های نظارت سازمان بهزیستی بر عملکرد مهدهای کودک، گفت: اکیپهای مشخصی از کارشناسان و همکاران ما در بهزیستی مراکز استان ها و شهرستانهای سراسر کشور، در تمام طول سال و به خصوص در سه ماهه اول سال تحصیلی(که کودکان بیشتری در مهدهای کودک حضور دارند) بازدید و بازرسی از تمامی مهدهای را انجام و گزارش می دهند.


وی افزود: همچنین سرویس پیام کوتاه به شماره۳۰۰۰۰۱۲۳۳۳ برای اعلام انتقاد، پیشنهاد، اعتراض و هرگونه گزارش در اختیار هموطنان عزیز تهرانی قرار دارد که همکاران ما در ستاد بهزیستی کشور این پیامها را دریافت می کنند و ظرف مدت ۲۴تا ۴۸ساعت بازخورد و اقدام لازم را انجام می دهند.


مسعودی فرید همچنین از سایر هموطنان در سراسر کشور خواست تا با تماس با مراجعه به بهزیستی استان و یا شهرستان خود؛ تخلفات، گزارشها، انتقادات، پیشنهادها و... در خصوص مهدهای کودک را به گوش مسئولین امر برسانند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، بیشترین موارد تخلف شکایت از مهدهای کودک را مسائل مربوط به شهریه عنوان کرد و افزود: استعلام در خصوص مبلغ و یا نرخ افزایش شهریه مهدهای کودک، بیشترین موارد تماس را به خود اختصاص داده است و در موارد جزیی نیز حوادثی که در مهد برای کودکان اتفاق می افتد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی؛ وی افزود: بر اساس قانون، نرخ و درصد افزایش شهریه باید در تابلوی اعلانات مهدها نصب شود و همچنین واریز آن نیز به حساب مشخص مهد کودک باشد تا قابلیت رهگیری و پیگیری را داشته باشد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!

اسبقیان به اخبار تغییر نام باشگاه استقلال واکنش نشان داد

طرفداری | پس از معرفی پتروشیمی خلیج فارس به عنوان مالک جدید استقلال، امروز (دهم اردیبهشت) اخباری در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس در رسانه ها منتشر شد.

موضوع تغییر نام استقلال، واکنش شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی را در پی داشته است. او در یک گفتگوی تلویزیونی در این خصوص گفت:

این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند. چنین چیزی نیست.

تا کنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو